سرور مجازی
اقتصادی

سقوط قیمت بیت کوین امروز هم ادامه یافت

سقوط قیمت بیت کوین امروز هم ادامه یافت

به گزارش خبرآنلاین ؛بیت کوین (BTC) در ماه آوریل، ۱۶ درصد از ارزش خود را از دست داده است و در مسیر ثبت بدترین ماه خود از نوامبر ۲۰۲۲ قرار دارد. در هنگام نگارش این گزارش، قیمت بیت کوین در حوالی ۵۷ هزار دلار است. برخی کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که ممکن است تا زیر ۵۰ هزار دلار نیز سقوط کند. البته بیت‌کوین تنها رمزارزی نبوده که روند نزولی را تجربه کرده است. تقریباً ارزش اکثر رمزارزهای بازار طی چند روز گذشته کاهش یافته است.

یستا در خبری نوشت:ابراساس گزارش‌های موجود، قیمت بیت کوین در معاملات اولیه نخستین روز ماه می، به کمترین میزان خود در دو ماه گذشته یعنی به زیر ۶۰ هزار دلار رسید. همچنین ارزش شاخص CoinDesk ۲۰ Index (CD۲۰) نیز نزدیک به ۶ درصد کاهش یافته و اتر (ETH) و سولانا (SOL) ضرر ۷ تا ۸ درصدی را تجربه کرده‌اند.

در گزارش کوین‌دسک، با استناد به داده‌های TradingView گفته شده که در مجموع، کل سرمایه بازار کریپتو تقریباً ۱۸ درصد از ارزش خود را از دست داده و بزرگترین کاهش ارزش آن از ژوئن ۲۰۲۲ به‌ثبت رسیده است.

بازارهای سنتی نیز پس از انتشار گزارش‌های اقتصادی که به رکود تورمی اشاره داشتند، با کاهش رشد مواجه شدند. به این ترتیب، شاخص نزدک (NASDAQ) ۲ درصد و شاخص S&P ۵۰۰ نیز ۱.۶ درصد سقوط کرده‌اند. همچنین سقوط ارزش بیت کوین با افزایش شدید ارزش دلار مصادف شده است. این ارزش به بالاترین حد خود در شش ماه گذشته نزدیک می‌شود.

پیش‌بینی سقوط ادامه‌دار قیمت بیت کوین

«جان گلاور»، مدیر سرمایه‌گذاری شرکت وام‌دهی کریپتو Ledn عقیده دارد که کاهش ارزش بیت کوین ادامه خواهد داشت. او می‌گوید:

«برای بیت کوین، انتظار سقوط به منطقه متوسط تا پایین ۵۰ هزار دلار را دارم که باید یک فرصت مناسب برای خرید باشد.»

«جوئل کروگر»، استراتژیست بازار LMAX Group نیز در گزارشی به این موضوع اشاره می‌کند. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد، داده‌های اقتصادی قوی‌تر ایالات‌متحده و تورم به‌طور قابل‌توجهی انتظار کاهش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا را کاهش داده است. این امر بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشته است.

۲۱۷

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا