سرور مجازی
رمز ارز

مهاجرت شیباسواپ از اتریوم به شیباریوم؛ تحلیلگران درباره صعود SHIB خوشبین‌اند!

مهاجرت شیباسواپ از اتریوم به شیباریوم؛ تحلیلگران درباره صعود SHIB خوشبین‌اند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اکوسیستم شیبا اینو با انتقال صرافی غیرمتمرکزش، شیبا سواپ (ShibaSwap)، از اتریوم به بلاکچین اختصاصی خود، شیباریوم (Shibarium)، وارد مرحله جدیدی شده است. این مهاجرت نویدبخش عملکردهای پیشرفته‌تر بخش دیفای و تقویت احساسات مثبت در بازار است.

طبق گزارش‌ها، شیبا سواپ با انتقال به شیباریوم، فراتر از یک پلتفرم صرفا مالی عمل خواهد کرد. کاربران می‌توانند انتظار امکاناتی مانند انتقال و پل زدن توکن‌های جدید، ارتقای استخرهای نقدینگی، قراردادهای فارمینگ (farming) منحصر‌به‌فرد، لانچ‌پد جدید برای کشف توکن‌ها و بهبود تجربیات مبتنی بر جامعه را داشته باشند.

در همین راستا، شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده ارشد شیبا اینو، بر اهمیت تکامل شیبا سواپ بر بستر شیباریوم تاکید کرده و گفته که این مهاجرت نه تنها قابلیت‌های شیبا سواپ را گسترش می‌دهد، بلکه موقعیت آن را به عنوان یک پلتفرم پیشرو در عرصه دیفای تقویت می‌کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

مهاجرت شیبا سواپ تنها بخشی از توسعه گسترده‌تر اکوسیستم شیبا اینو است. شیباریوم از بخش‌های مختلف این اکوسیستم از جمله توکن‌های شیبا (SHIB) و لیش (LEASH)، NFT‌های شیبوشی، متاورس شیبا، صرافی غیرمتمرکز شیبا سواپ و بازی شیبا اترنتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت توکن شیبا نیز در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته است. قیمت این توکن با جهشی ۵۳ درصدی بین ۱۹ تا ۲۲ آوریل به ۰.۰۰۰۰۲۹ دلار رسید.

این افزایش قیمت پس از اعلام جذب سرمایه ۱۲ میلیون دلاری برای اکوسیستم شیبا اینو رخ داد. با وجود اصلاح قیمتی ۱۰ درصدی اخیر، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که روند صعودی SHIB احتمالا در آینده نزدیک ادامه خواهد داشت.

در زمان نگارش این خبر، قیمت شیبا ۰.۰۰۰۰۲۵۰۶ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با بیش از ۲۵ درصد کاهش، به ۳۷۹ میلیون دلار رسیده است.

علاوه بر این، روند مشاهده شده در بازار مشتقات شیبا نشان می‌دهد که گاوها همچنان فعال هستند و پتانسیل سوددهی‌ بیشتر در آینده نزدیک وجود دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا