سرور مجازی
رمز ارز

سود ۲۲ میلیون دلاری یک تریدر از معامله این میم‌کوین‌ها!

سود ۲۲ میلیون دلاری یک تریدر از معامله این میم‌کوین‌ها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک تریدر با نام مستعار “paulo.sol” در بلاک‌چین سولانا توانسته است از طریق معامله روی میم کوین‌ها، سود خالصی بیش از ۲۲ میلیون دلار به دست آورد.

بر اساس گزارش‌ها، این تریدر با سرمایه‌گذاری در توکن‌هایی مانند داگ ‌ویف ‌هت (WIF)، جو بودن (BODEN) و بانک (BONK) توانسته به سودهای قابل توجهی دست پیدا کند.

اوایل نوامبر ۲۰۲۳ با مشاهده روند صعودی بانک، اقدام به خرید این توکن کرد و با استفاده از استراتژی خرید در کاهش قیمت و فروش در سقف قیمتی، توانست از طریق معاملات نوسانی، حدود ۶.۲۸ میلیون دلار سود کسب کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

این تریدر با تشخیص پتانسیل در WIF و BODEN، آنها را در زمان راه‌اندازی خریداری نکرد بلکه در طول روندهای صعودی اقدام به جمع‌آوری آنها کرد.

بدین ترتیب، با خرید WIF در دسامبر ۲۰۲۳ و شروع معاملات BODEN در مارس ۲۰۲۴، به ترتیب توانست از این دو توکن ۹.۵۱ و ۷.۰۴ میلیون دلار سود به جیب بزند.

در مجموع، سود خالص این تریدر از معامله میم کوین‌های مبتنی بر سولانا، حدود ۲۲.۸۳ میلیون دلار است. با وجود اینکه تاکنون سود قابل توجهی به دست آمده است، وی همچنان ۷.۶ میلیون دلار توکن BODEN و ۵.۷ میلیون دلار توکن WIF در اختیار دارد.

علاوه بر این، او با سرمایه‌گذاری در توکن‌های دیگر، سبد دارایی‌های میم کوین خود را گسترش داده است. ۱.۷۷ میلیون دلار به پاپ کت (POPCAT) و تقریباً ۶ میلیون دلار به PUPS اختصاص داد و در نهایت به بزرگ‌ترین هولدر PUPS در بلاک‌چین سولانا تبدیل شد.

این موفقیت، تحسین جامعه‌ ارزهای دیجیتال را برانگیخته است. او فقط نمونه‌ای از افرادی است که از جنون میم کوین‌های سولانا سود برده‌اند.

در آوریل ۲۰۲۴، تریدر دیگری توانست طی یک ساعت ۱۳ هزار دلار را با خرید میو (MOEW) به ۲ میلیون دلار تبدیل کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا