سرور مجازی
رمز ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت اتریوم امروز با جهشی ۲.۸۱ درصدی نسبت به روز گذشته، به ۳۲۵۱ دلار رسید. این افزایش قیمت در حالی رخ داده که بازار طی چند روز گذشته شاهد انباشت قابل توجه اتریوم توسط سرمایه‌گذاران بزرگ، به ویژه جاستین سان، بنیان‌گذار ترون، بوده است. ethereum-price-jumps-as-tron-founder-justin-sun-accumulates-15k-eth-what-next

سان دیروز مبلغ هنگفتی، معادل ۱ میلیارد دلار را صرف خرید اتریوم کرد و امروز نیز کیف پول مرتبط با وی، ۱۵۳۸۹ اتریوم دیگر به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون دلار را از صرافی بایننس خریداری نمود. این اقدامات نشان‌دهنده‌ اعتماد بالای سان به آینده‌ اتریوم و خوش‌بینی وی نسبت به افزایش قیمت این ارز دیجیتال است.

علاوه بر فعالیت‌های جاستین سان، گزارش‌های دیگر نیز از انباشت‌های گسترده توسط سایر نهنگ‌های بازار در روز گذشته خبر می‌دهد. این حجم بالای خرید اتریوم توسط سرمایه‌گذاران بزرگ، نویدبخش روندی صعودی برای قیمت این ارز دیجیتال در آینده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با وجود خوش‌بینی ناشی از خریدهای کلان، داده‌های بازار مشتقات، سیگنال‌های متفاوتی را ارسال می‌کنند.

طبق گزارش‌ پلتفرم Coinglass، در ۲۴ ساعت گذشته شاهد کاهش ۰.۳۹ درصدی در سود باز اتریوم و افت ۲.۸۸ درصدی در حجم معاملات مشتقات این ارز دیجیتال بوده‌ایم. این موضوع نشان‌دهنده‌ کاهش نسبی علاقه‌ سرمایه‌گذاران و فعالیت در بازار مشتقات اتریوم است و احتمال نزولی شدن قیمت در آینده را نشان می‌دهد.

با این حال، حجم معاملات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته ۵ درصد افزایش داشته و ارزش بازار اتریوم نیز در همین مدت با افزایش ۲.۸۱ درصدی همراه بوده است.

در حال حاضر، با توجه به وجود دو جریان فکری متفاوت در بازار، یعنی خوش‌بینی ناشی از خریدهای کلان و نگرانی ناشی از کاهش فعالیت در بازار مشتقات، نمی‌توان با قطعیت در مورد روند آتی قیمت اتریوم اظهار نظر کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

حتما بخوانید :

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا