سرور مجازی
رمز ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های بازار نشان می‌دهند که دو ارز دیجیتال آکاش نتورک (AKT) و بیگ تایم (BIGTIME) امروز رشد قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کرده‌ و در لیست پرسودترین‌های بازار قرار گرفته‌اند. افزایش قیمت این دو ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته به لیست شدن آنها در آپ‌بیت (Upbit)، یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های کره جنوبی، نسبت داده می‌شود.
طبق گزارش‌ها، این صرافی که حجم معاملات بالایی در کره جنوبی دارد، جفت‌های معاملاتی بیت کوین و تتر را برای دو ارز دیجیتال آکاش نتورک و بیگ تایم لیست کرده است.
بر اساس داده‌های پلتفرم کوین گکو (CoinGecko)، قیمت آکاش نتورک با بیش از ۵۰ درصد رشد در بازه روزانه، به محدوده ۶٫۷۴ دلار رسیده است. حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال نیز با رشد خیره‌کننده ۲،۵۰۰ درصدی، به بیش از ۱۰۴ میلیون دلار افزایش یافته است.

Ramzarzخرید سریع BIGTIME!

در همین حال، قیمت بیگ تایم هم با بیش از ۲۶ درصد رشد روزانه، به بالای ۰٫۲۵ دلار رسیده است. حجم معاملات این رمزارز هم در ۲۴ ساعت گذشته، یک رشد ۸۹۰ درصدی داشته و به بیش از ۱۴۵ میلیون دلار رسیده است.
آکاش نتورک یک شبکه غیرمتمرکز و متن باز است که سرویس‌های ابری را ارائه می‌دهد و برای این منظور، از توکن بومی خود، یعنی AKT نیرو می‌گیرد. از طرفی، بیگ تایم یک بازی اکشن نقش‌آفرینی و چند نفره رایگان است که به عنوان یک پلتفرم بلاکچینی برای کسب درآمد با توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) عمل می‌کند و در قلب این اکوسیستم، ارز دیجیتال BIGTIME قرار دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

حتما بخوانید :

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا