سرور مجازی
اقتصادی

کف قیمتی دلار شکست؟/ آخرین قیمت‌ها در بازار ارز را ببینید

کف قیمتی دلار شکست؟/ آخرین قیمت‌ها در بازار ارز را ببینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار امروز تحرکات محدودی داشت و با نوسان ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومانی در کانال چهارم کریدور ششم معامله شد.

Screenshot 2024-04-22 at 12.19.18 PM

    قیمت دلار در کف حمایت ماند

    تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: معامله‌گران، روند فعلی و درجا زدن قیمت دلار در محدوده‌ای مشخص را اصلاح قیمت و حاصل تلاش سیاست‌گذار می‌دانند که قصد دارد دلار را در ماه‌های ابتدایی سال در محدوده‌های فعلی ببندد.

    اکنون دلار با همان قیمت روز یک‌شنبه در حال معامله است و فعلا سیگنالی توجه معامله‌گران را به خود جلب نکرده است. تحلیلگران فنی سقف بعدی قیمت دلار را کریدور بالاتر می‌دانند.

    حواله و اسکناس دلار گران شد

    قیمت درهم امروز با افت ۵۰ تومانی بازگشایی شد و در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله می‌شود. تتر با رشد ۲۵۰ تومانی همپای دلار رش محدودی داشت و به کانال ۶۵ هزار تومانی برگشت و با رقم ۶۵ هزار و ۱۵۰ تومانی معامله شد.

    قیمت پوند انگلیس در لحظه نگارش این گزارش با رقم ۸۰ هزار و ۴۱۰ تومان در حال معامله است و نسبت به روز یکشنبه تغییر قیمتی نداشت. امروز یورو کاهش ۲۰۰ تومانی داشت و روی رقم ۶۹ هزار و ۱۴۰ تومانی ایستاده است.

    گفتنی است اسکناس و حواله دلار روز گذشته بعد از بیش از دو هفته ۱۵۰ تومان افزایش پیدا کرد و امروز نیز با ۱۰ تومان افزایش به‌ترتیب با رقم‌های ۴۳ هزار و ۷۲۵ تومان و ۴۰ هزار و ۸۰۵ تومان عرضه شد.

    ۲۲۳۲۲۵

    مجله خبری mydtc

    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا