سرور مجازی
رمز ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس پست اخیر یکی از توسعه‌دهندگان شیبا اینو به نام کال داریا (Kaal Dhairya) در شبکه اجتماعی X، راه‌حل لایه ۲ شیباریوم (Shibarium) اخیرا دچار اختلال شده است. داریا توضیح داد که این قطعی به دلیل مشکلات شبکه‌ بین اعتبارسنج‌ها ایجاد شده است.

در زمان نگارش این خبر، وضعیت شبکه به حالت عادی خود بازگشته است. با این حال، شیباریوم‌اسکن (Shibariumscam)، وب‌سایت محبوبی که سلامت شبکه شیباریوم را ردیابی می‌کند، تا زمان حل و فصل مشکلات خارجی توسط تیم توسعه‌دهنده، از دسترس خارج خواهد بود.

از تیم‌های خارجی که در سطح زیرساخت با شیباریوم همکاری می‌کنند، خواسته شده است تا در مورد مشکل فنی اخیر با داریا تماس بگیرند. این شبکه که در آگوست سال گذشته راه‌اندازی شد، با مشکلات فنی غریبه نیست و حتی شروع به کار آن با مشکلات فنی همراه بود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با توجه به اطلاعاتی که توسط شیباریوم‌اسکن ارائه شده، به طور کلی می‌توان گفت که شیباریوم، شبکه‌ای موفق بوده است. بلاکچین شیباریوم اکنون بیش از ۴۰۰ میلیون تراکنش را پردازش کرده و تعداد کیف‌پول‌های آن حدود ۱.۷ میلیون آدرس است.

این شبکه در تاریخ ۱۵ آوریل، پردازش نزدیک به یک میلیون تراکنش را ثبت کرد. با این حال، در ۲۱ آوریل، تعداد تراکنش ها به تنها ۱۰۰۴۰ عدد کاهش یافت.

اخیراً میم‌کوین محبوب شیبا (SHIB) در کنار سایر میم‌کوین‌ها مبتنی بر سولانا مانند بانک (Bonk)، رشد قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کرد. با این حال، طبق داده‌های پلتفرم کوین گکو (CoinGecko)، قیمت SHIB در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۸ درصد کاهش یافته است.

هنوز مشخص نیست که این افت جزئی مربوط به برداشت سود سرمایه‌گذاران است یا اشکال فنی اخیر شیباریوم.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

حتما بخوانید :

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا