سرور مجازی
رمز ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گمانه‌زنی‌هایی در مورد خرید قابل‌توجه اتریوم توسط جاستین سان، خالق ترون و شخصیتی مهم در دنیای ارزهای دیجیتال، مطرح شده است.

بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای، از ۸ آوریل، یک کیف پول مرتبط با سان، اقدام به خرید ۱۲۷ هزار اتریوم به ارزش حدود ۴۰۵ میلیون دلار کرده است. این خریدها می‌توانند به افزایش بیشتر قیمت اتریوم کمک کنند.

پلتفرم Lookonchain با اشاره به فعالیت‌های این کیف پول، احتمال اینکه جاستین سان خریدار اصلی این اتریوم‌ها باشد، را برجسته کرده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

بررسی‌ها نشان می‌دهند که این کیف پول از اواخر مارس، مبلغ هنگفت ۷۸۷ میلیون تتر را به صرافی بایننس منتقل کرده و همزمان، یک کیف پول ناشناس در بلاکچین اتریوم ظاهر شده که اقدام به برداشت ۹۷ میلیون دلار استیبل کوین از بایننس کرده است.

سپس این کیف پول ناشناس، با خرید ۱۲۷ هزار اتریوم از صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز، به جمع‌آوری حدود ۴۰۵ میلیون دلار اتریوم پرداخته است.

این اقدامات، مشابه فعالیت‌های یک کیف پول دیگر است که پیش‌تر به جاستین سان نسبت داده شده بود. آن کیف پول نیز در ماه فوریه، اقدام به خرید ۱۶۸ هزار اتریوم به ارزش تقریبا ۴۸۷ میلیون دلار کرده بود.

اگر این ادعاها درست باشند، دارایی‌های اتریوم جاستین سان هم اکنون به حدود ۲۹۵ هزار ETH به ارزش ۸۹۱ میلیون دلار می‌رسد.

در زمان نگارش این خبر، قیمت اتریوم با افزایش ۱.۳۶ درصدی نسبت به روز گذشته در محدوده ۳۲۱۰ دلاری که بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است، معامله می‌شود.

تحلیل تکنیکال نمودار این ارز دیجیتال، نشان‌دهنده خروج اتریوم از یک روند نزولی است. در صورت عبور از مقاومت‌های پیش رو، قیمت اتریوم می‌تواند تا ۳۳۵۰ دلار و حتی بالاتر نیز افزایش یابد.

با این حال، در صورت عدم عبور از این مقاومت‌ها، احتمال ادامه روند نزولی وجود دارد.justin-sun-reportedly-scooped-890-million-worth-of-ethereum-eth-price-surge-ahead-

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

حتما بخوانید :

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا