سرور مجازی
رمز ارز

رشد ۹۰ درصدی اوندو در یک ماه! توکن ONDO را الان بخریم یا بفروشیم؟

رشد ۹۰ درصدی اوندو در یک ماه! توکن ONDO را الان بخریم یا بفروشیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اوندو فایننس (ONDO) یکی از معدود ارزهای دیجیتالی است که علی‌رغم سقوط اخیر بازار کریپتو، عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشته است.

با نزدیک شده به رویداد هاوینگ آتی بیت کوین و با توجه به اینکه اوندو رشد و انعطاف‌پذیری خوبی را نشان داده، توجه سرمایه‌گذاران بسیاری به این ارز دیجیتال جلب شده است.

Ramzarzخرید سریع ONDO!

در زمان نگارش این خبر، اوندو با قیمت ۰٫۸۵ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با یک ماه گذشته، نزدیک به ۹۰ درصد رشد دارد.ondo-finance-price-soared-80-buy-or-sell

این رشد قابل‌توجه نشان‌دهنده علاقه بالای فعالان بازار و فرصت‌های سرمایه‌گذاری احتمالی برای آنها است. همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار این اوندو هم به میزان چشمگیری افزایش یافته و با رسیدن به ۱٫۱۹ میلیارد دلار، این رمزارز را در جایگاه ۷۳ بازار قرار داده است.

در این میان، گزارش‌ها حاکی از آنند که فعالیت در بازار ONDO همچنان قوی است. بر اساس تجزیه و تحلیل تکنیکال نیز، شاخص‌هایی همچون میانگین‌های متحرک کوتاه‌مدت و بلندمدت و همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD)، احساسات صعودی را نشان می‌دهند و سیگنال خرید را چشمک می‌زنند.

با این حال، وضعیت خنثی شاخص قدرت نسبی (RSI) حاکی از احتیاط سرمایه‌گذاران و یک جو متعادل در بازار است.

به گفته تحلیلگران، در صورت ادامه روند صعودی، قیمت اوندو می‌تواند تا مقاومت ۱٫۰۲۲ دلار افزایش یابد. اما در صورت غلبه فشار نزولی در بازار، این ارز دیجیتال ممکن حمایت ۰٫۶۹۸ دلاری را دوباره آزمایش کند.

در حالت کلی، خرید یا فروش اوندو در شرایط فعلی، به سطح تحمل ریسک و رویکرد سرمایه‌گذاری کاربران بستگی دارد.

در این مسیر، نظارت دقیق بر شرایط بازار و در نظر گرفتن عواملی فراتر از شاخص‌های فنی، مانند تحلیل فاندامنتال و احساسات کلی در بازار، قبل از تصمیم‌گیری در مورد هرگونه سرمایه گذاری ضروری است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا