سرور مجازی
رمز ارز

تایید ETF اسپات بیت‌کوین و اتریوم در هنگ‌کنگ؛ بازار کریپتو به مسیر صعودی بازگشت!

تایید ETF اسپات بیت‌کوین و اتریوم در هنگ‌کنگ؛ بازار کریپتو به مسیر صعودی بازگشت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در یک پیشرفت اساسی برای بازار کریپتو، کمیسیون اوراق بهادار و معاملات آتی هنگ کنگ (SFC) صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین و اتریوم را تایید کرد. در پی این تصمیم، هنگ‌کنگ به اولین حوزه قضایی تبدیل می‌شود که صندوق ETF اسپات اتریوم را تأیید کرده است.

در نتیجه انتشار این خبر، ارزش بیت کوین به میزان قابل‌توجهی افزایش یافت و به بالای ۶۶ هزار دلار برگشت. قیمت اتریوم هم در بازه روزانه یک رشد تقریبا ۶ درصدی را تجربه کرده و به ۳۲۶۰ دلار افزایش یافته است.

همزمان با رشد قیمت بیت کوین و اتریوم، ارزش کل بازار کریپتو نیز با یک افزایش ۳.۲۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۲.۴۲ تریلیون دلار رسیده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

طبق گزارش خبرگزاری‌های محلی، چندین موسسه مالی برجسته، از جمله چاینا اَسِت منیجمنت (China Asset Management)، بوسرا کپیتال (Bosera Capital) و هش‌کی کپیتال لیمیتد (HashKey Capital Limited)، مجوز صدور صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین و اتریوم را از SFC دریافت کرده‌اند.

علاوه بر این، شرکت سرمایه‌گذاری هاروست گلوبال (Harvest Global Investments) نیز اعلام کرده که مجوز فعالیت در حوزه صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین و اتریوم را دریافت کرده است.

سرمایه‌گذاری شرکت هاروست در دو محصول ETF دارایی‌های دیجیتال از طریق شرکت او‌اس‌ال دیجیتال سکیوریتیز (OSL Digital Securities Co., Ltd)، اولین پلتفرم دارایی دیجیتال دارای مجوز و بیمه شده توسط SFC، صورت خواهد پذیرفت.

در حال حاضر، سرزمین اصلی چین، ممنوعیت کامل کریپتو را در منطقه اعمال کرده است. بنابراین، شانس دسترسی شهروندان آن به صندوق‌های ETF بیت کوین و اتریوم فهرست شده در هنگ کنگ در این برهه، پایین به نظر می‌رسد.

صادر‌کنندگان صندوق‌ها در هنگ کنگ تأیید کرده‌اند که محدودیت‌های نظارتی، شهروندان چینی را از سرمایه‌گذاری در صندوق‌های ETF ارز دیجیتال منع می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا