سرور مجازی
رمز ارز

توصیه تحلیلگر معروف به خرید سگ کلاهدار! رالی صعودی WIF از سر گرفته می‌شود؟

توصیه تحلیلگر معروف به خرید سگ کلاهدار! رالی صعودی WIF از سر گرفته می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از تحلیلگران معروف حوزه کریپتو با نام مستعار فلو هورس (The Flow Horse) عنوان کرده که میم‌کوین داگ ویف هت یا سگ کلاهدار (WIF) شبکه سولانا که به عنوان یکی از رقبای دوج‌کوین (DOGE) شناخته می‌شود، در آینده دوباره توجهات را به خود جلب کرده و رشد قیمتی قابل‌توجهی را تجربه خواهد کرد.

وی بیان داشت که احساساتش در بلند‌مدت نسبت به این میم کوین صعودی است.

به گفته فلو هورس، قیمت توکن WIF احتمالاً در ماه‌های آینده روندی جانبی خواهد داشت. این حرکت جانبی، قیمت را برای صعودی بزرگ در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ آماده خواهد کرد.

Ramzarzخرید WIF فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک WIF (سگ کلاهدار سولانا) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید WIF

با توجه به این پیش‌بینی، وی به دنبال‌کنندگان خود در شبکه اجتماعی X اطلاع داده که در تابستان پیش رو، این توکن را خریداری خواهد کرد.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت توکن WIF طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۳ درصد افزایش داشته و به ۳.۰۶ دلار رسیده است.analyst-says-one-memecoin-setting-the-stage-for-stronger-rally-names-altcoin-presenting-opportunity-after-dip

لازم به ذکر است که صرافی رمزارزی اوکی‌ایکس (OKX) هم به تازگی اعلام کرده که پشتیبانی از معاملات اسپات میم کوین WIF را آغاز کرده است.

فلو هورس همچنین توکن حاکمیتی اتنا لبز (Ethena Labs) را مورد بررسی قرار داده است. به گفته وی، توکن ENA یکی از آلت‌کوین‌هایی است که قیمت آن در زمان افت بازار، افزایش یافته است، از این رو، این توکن نیز می‌تواند سود چشمگیری را برای دارندگان خود به ارمغان بیاورد.

قیمت توکن ENA طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد افزایش یافته و به ۱.۱۷ دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا