سرور مجازی
رمز ارز

سولانا بالاخره در کیف پول متامسک ادغام شد!

سولانا بالاخره در کیف پول متامسک ادغام شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک ارائه‌دهنده برجسته کیف پول سولانا به نام Solflare، قابلیتی را معرفی کرده که به کاربران کیف پول متامسک اجازه می‌دهد تا به طور یکپارچه سولاناهای خود را مستقیماً از کیف پول متامسک مدیریت کنند.

این ادغام با پر کردن شکاف بین سولانا و اتریوم، کاهش موانع ورود به اکوسیستم سولانا و ارائه تجربه راحت‌تر برای کاربران، تغییر قابل‌توجهی را در چشم‌انداز ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد.

برای سال‌ها، سولانا و کیف پول متامسک ناسازگار بودند و این مسئله، استفاده از کیف پول‌های جداگانه برای مدیریت توکن SOL و NFT در شبکه سولانا را ضروری می‌کرد. با این حال، طبق اعلامیه روز دوشنبه، Solflare با معرفی این ویژگی جدید، به دنبال شکستن این موانع و تقویت تعامل بین زنجیره‌ای است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

ماه گذشته، فیلیپ دراگوسلاویچ، یکی از بنیانگذاران Solflare تأکید کرد که این ادغام، پتانسیل ایجاد تغییرات بزرگی را دارد؛ زیرا راه را برای پایگاه کاربران پرشمار متامسک برای کاوش و تعامل با برنامه‌های سولانا هموار می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد که تمام دارایی‌های خود را در یک پلتفرم یکپارچه مدیریت کنند.

هسته اصلی این ادغام در “Solana Snaps” نهفته است؛ ابزاری که ارتباط بین اتریوم و سایر زنجیره‌های سازگار با EVM (ماشین مجازی اتریوم) را برقرار می‌کند.

این فناوری با کمک پل deBridge کار می‌کند. این پل انتقال روان دارایی‌های EVM به سولانا را امکان‌پذیر می‌کند. فرآیند نصب آن ساده است و انتقال دارایی‌ها کمتر از یک دقیقه طول می‌کشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا