سرور مجازی
رمز ارز

همکاری فلوکی با مسابقات جهانی تنیس روی میز؛ احتمال جذب میلیون‌ها کاربر جدید برای FLOKI!

همکاری فلوکی با مسابقات جهانی تنیس روی میز؛ احتمال جذب میلیون‌ها کاربر جدید برای FLOKI!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروژه ارز دیجیتال فلوکی (Floki) به نقطه عطف جدیدی دست یافته است. روز سه‌شنبه، این پروژه اعلام کرد که از مشارکت مداوم خود با سازمان تنیس روی میز جهانی (WTT)، برای ترویج FLOKI و توکن خواهر آن که انتظار می‌رود در ۲۷ اکتبر راه‌اندازی شود، استفاده خواهد کرد.

طی این مشارکت استراتژیک، توکن‌های اکوسیستم فلوکی در رویداد WTT Champions که از ۲۹ اکتبر تا ۵ نوامبر ۲۰۲۳ در فرانکفورت برگزار می‌شود، تبلیغ خواهند شد.

تیم فلوکی تخمین می‌زند که در نتیجه این قرارداد تبلیغاتی، این پروژه در معرض دید ۱۲۰ میلیون نفر در ۱۸۹ کشور جهان قرار بگیرد. لازم به ذکر است که سن بینندگان رویداد WTT بین ۱۶ تا ۴۹ سال تخمین زده می‌شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

علاوه بر این، لازم به ذکر است که رویدادهای WTT در فرانکفورت در بزرگترین کانال ورزشی چین، CCTV-5، نیز نمایش داده می‌شوند.

تیم فلوکی خاطرنشان کرد که آخرین تبلیغ آن در همکاری با WTT در چین، باعث ایجاد هیجان و علاقه قابل‌توجهی برای این اکوسیستم در بین سرمایه‌گذاران چینی شده بود. فلوکی نتیجه مشابهی را برای جدیدترین تلاش‌های خود نیز پیش‌بینی می‌کند.

پس از دو سال تعویق راه‌اندازی یک توکن خواهر برای FLOKI، به نظر می‌رسد که تیم توسعه فلوکی تماماً آماده است تا از این توکن که هنوز نامش فاش نشده، رونمایی کند.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز گزارش شد، این توکن جدید در کنار یک برنامه استیکینگ راه‌اندازی می‌شود که به کاربران، در ازای استیک کردن توکن FLOKI، با توکن جدید پاداش می‌دهد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا