سرور مجازی
رمز ارز

واکنش جامعه کریپتو به توییت جدید ساتوشی؛ پای ایلان ماسک هم وسط کشیده شد!

واکنش جامعه کریپتو به توییت جدید ساتوشی؛ پای ایلان ماسک هم وسط کشیده شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از انتشار توییتی توسط اکانت توییتری که ظاهرا متعلق به ساتوشی ناکاموتو است، اعضای جامعه کریپتو از ایلان ماسک، مالک این شبکه اجتماعی، خواستند تا این پروفایل را حذف کند.

در ۳ اکتبر، کاربر Pledditor توییتی را منتشر کرد و با تگ کردن ایلان ماسک، گفت که هم حسابی که ادعا می‌کند ناکاموتو است و هم حساب «Bitcoin» باید حذف شوند؛ زیرا شرایط این پلتفرم را که به هویت‌های «گمراه‌کننده و فریبنده» اجازه فعالیت نمی‌دهد، نقض می‌کنند.

در ادامه، Pledditor به بخش‌هایی از شرایط استفاده از توییتر که معتقد است این حساب‌ها نقض می‌کنند، اشاره کرد:

شما نمی‌توانید از هویت شخص دیگری بدون افشای اینکه یک حساب تقلیدکننده هستید، سوءاستفاده کنید. این کار هیچ تفاوتی با ساختن یک حساب جعلی «تسلا» یا «ایلان ماسک» ندارد.

در واقع، شرایط استفاده از X می‌گوید که کاربران «نمی‌توانند از هویت افراد، گروه‌ها یا سازمان‌ها، سوءاستفاده کرده یا از هویت جعلی برای فریب دیگران استفاده کنند.»

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

هویت واقعی ساتوشی ناکاموتو سال‌ها در جامعه بیت ‌کوین و کریپتو موضوع بحث بوده است. در همین حال، برخی از گزارش‌ها حاکی از آنند که حساب کاربری ساتوشی در X توسط کاربری به نام اندی رو (Andy Rowe) اداره می‌شود. این فرد در ۲ ژوئیه ۲۰۱۸ گفته بود که از طریق حساب satoshi@، «نقل قول‌هایی» از ساتوشی ناکاموتو را به اشتراک می‌گذارد.

این حساب از ۳۱ اکتبر ۲۰۱۸ غیرفعال بود. اما در ۲ اکتبر ۲۰۲۳، یک پست جدید منتشر را کرد و گفت که در ماه‌های آینده، جنبه‌های مختلفی از وایت پیپر بیت کوین را بررسی خواهد کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا