سرور مجازی
رمز ارز

سایه فشار فروش بر سر شیبا اینو؛ رالی بهبود SHIB متوقف می‌شود؟

سایه فشار فروش بر سر شیبا اینو؛ رالی بهبود SHIB متوقف می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های ارائه‌شده در پلتفرم Etherscan نشان می‌دهند که ۴۲۵ میلیارد توکن شیبا اینو (SHIB)، به ارزش تقریبی ۳٫۲ میلیون دلار، از یک کیف پول ناشناخته به صرافی کوین بیس منتقل شده است.
شیبا اینو به دلیل عملکرد قیمتی اخیر خود خبرساز شده است. بر اساس داده‌های بازار، قیمت فعلی SHIB حدود ۰٫۰۰۰۰۰۷۵ دلار است. در حالی که این توکن در یک مسیر صعودی قرار گرفته، اما همزمان به سطح مقاومتی قابل‌توجهی در میانگین متحرک نمایی (EMA) ۵۰ روزه نزدیک شده است. در این وضعیت، برخی از نهنگ‌ها ممکن است دارایی‌‌های خود را به فروش برسانند.
سایه فشار فروش بر سر شیبا اینو؛ رالی بهبود SHIB متوقف می‌شود؟به گفته کارشناسان، اگرچه ۳٫۲ میلیون دلار تخلیه‌شده به بازار شیبا اینو ممکن است تأثیر قابل‌توجهی بر نقدینگی کلی این میم کوین نداشته باشد، اما همچنان سؤالاتی را ایجاد می‌کند مبنی بر اینکه، آیا این فروش بخشی از یک روند بزرگ‌تر است که در آن، نهنگ‌ها به طور فعال دارایی‌های خود را می‌فروشند؟

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

زمان‌بندی انجام این معامله نیز جالب است. در حالی که قیمت شیبا هم‌راستا با بازار کلی رمزارزها رشد کرده، اما اکنون با مقاومت مهمی روبرو شده است. سطح میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه می‌تواند به عنوان یک نقطه تعیین‌کننده برای پرایس اکشن کوتاه‌مدت شیبا عمل کند. اگر SHIB نتواند از این مانع عبور کند، ممکن است شاهد تغییر روند فعلی باشیم که احتمالاً با فروش نهنگ‌ها ایجاد می‌شود.
در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) برای شیبا از ۵۰ عبور کرده که نشان‌دهنده حرکت صعودی است. با این حال، حجم معاملات پایین نشان می‌دهد که این رالی ممکن است آنقدر که به نظر می‌رسد، قوی نباشد.
بنابراین، در کوتاه‌مدت، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران باید این معاملات بزرگ و سطح میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه را به دقت زیر نظر داشته باشند تا مسیر آتی توکن را بسنجند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا