سرور مجازی
اقتصادی

مشخصات خودروی جدید فونیکس منتشر شد/ عکس

مشخصات خودروی جدید فونیکس منتشر شد/ عکس

مدیران خودرو به صورت رسمی کاتالوگ محصول جدیدش یعنی آریزو ۶ جی تی را منتشر کرد، پیش‌تر مدیران خودرو اعلام کرده بود که قصد وارد کردن نسخه اسپرت‌تر آریزو ۶ را به بازار داخلی دارد.

آریزو ۶ جدید در واقع همان آریزو ۵ یا اومودا S۵ جی تی است که با نام فونیکس آریزو ۶ جی تی به ایران وارد می‌شود.

محصول جدید شرکت مدیران خودرو از لحاظ مشخصات ارائه شده ما بین آریزو ۶ و آریزو ۸ قرار می‌گیرد. در نمایی جلویی این خودرو شاهد جلو پنجره‌ای به سبک خودروهای لکسوس هستیم و در سایر قسمت‌ها شاهد همان المان‌های طراحی آریزو ۶ پرو هستیم. به طور کلی طراحی مدرن این خودرو و همچنین مشخصات فنی قوی‌تر نسبت به نسخه‌های پیشین این ماشین را برای قشر جوان مناسب‌تر می‌کند. به تازگی تصاویری از حمل این ماشین به انبارهای مدیران خودرو منتشر شده است که نشان ‌می‌دهد در آینده‌ای نه چندان دور این خودرو در بازار عرضه می‌شود.

مشخصات فنی فونیکس آریزو ۶ جی تی

فونیکس برای سدان جدید خود از پیشرانه خودروهایی نظیر FX و تیگو ۸ پرو استفاده کرده است. در زیر کاپوت آریزو ۶ جی تی یک موتور ۱.۶ لیتری توربو شارژ مشاهده می‌شود که از فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDI) بهره می‌برد. این موتور توانایی تولید ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت این موتور از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه تَر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. با توجه به مشخصات فنی موتور و همچنین برسی عملکرد این موتور بر روی خودروهایی نظیر تیگو ۸ پرو به نظر می‌رسد این پیشرانه برای این سدان انتخاب بسیار مناسبی باشد.

مشخصات فنی و امکانات آریزو 6 جی تی

امکانات آریزو ۶ جی تی

فونیکس، آریزو ۶ را به دریایی از امکانات رفاهی و ایمنی مجهز کرده است. آریزو ۶ GT امکاناتی نظیر سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، کروز کنترل تطبیق پذیر، رادار هوشمند برخورد از جلو، ترمز هوشمند اضطراری، نور بالای اتوماتیک، رادار برخورد عقب، رادار حرکت بین خطوط، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین و سنسور دنده عقب، سیستم پایش میزان فشار باد لاستیک‌ها، دسته دنده الکترونی، کلاستر دیجیتال با وضوح بالا، صفحه نمایش مالتی مدیا با قابلیت اتصال اپل کارپلی و اندروید اتو، سیستم تهویه اتوماتیک به همراه پاکسازی هوا، سیستم فرمان صوتی، قابلیت روشن شدن خودرو با ریموت، سانروف، دوربین ثبت وقایع، ۶ کیسه هوای ده نقطه‌ای، رادار خروج از پارک مجهز شده است.

مشخصات فنی و امکانات آریزو 6 جی تی

با توجه به مشخصات فنی و امکانات آریزو ۶ جی تی، به نظر قیمت این محصول با خودروهایی مانند آریزو ۶ تفاوت زیادی خواهد داشت و متمایل به سمت خودروهای شاسی بالا رده فونیکس باشد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا