سرور مجازی
رمز ارز

دعوت از مشتریان و شرکای FTX برای شهادت در دادگاه؛ مدیرعامل سابق این صرافی راه نجاتی ندارد!

دعوت از مشتریان و شرکای FTX برای شهادت در دادگاه؛ مدیرعامل سابق این صرافی راه نجاتی ندارد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) لیست شاهدان خود را برای دادگاه محاکمه سام بنکمن-فرید منتشر کرده است.

این لیست شامل مشتریان سابق صرافی FTX و دیگر سهامدارانی است که در این صرافی منحل شده بودند. این شاهدان، از هر دو دسته سرمایه‌گذاران خرد و نهادی، قرار است درباره انتظارات و درک خود نسبت به سیستم مدیریت دارایی FTX شهادت دهند.

در فهرست شاهدان، نام برخی از مدیران سابق FTX و شرکت آلامدا ریسرچ، مانند گری وانگ، مدیر ارشد فناوری FTX، نیشاد سینگ مدیر اجرایی FTX و کارولین الیسون مدیر عامل سابق آلامدا ریسرچ، که قبلاً نیز در موارد مرتبط به گناه خود اعتراف کرده بودند، دیده می‌شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

علاوه بر این، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اقدامات قانونی را علیه حسابرس FTX، پراگر متیس (Prager Metis)، به اتهام نقض قوانین استقلال حسابرس و نقض قوانین اوراق بهادار فدرال، آغاز کرده است.

در این میان، وکیل سام بنکمن-فرید از سؤالات پیشنهادی هیئت منصفه توسط دولت ابراز نارضایتی کرده و استدلال می‌کند که این سؤالات باعث پیش داوری خواهند شد و می‌توانند هیئت منصفه را تحت تاثیر قرار دهند.

وی در نامه ۲۹ سپتامبر خود، وکیل دولت را به استفاده از الفاظ نامناسب برای توصیف موکلش متهم کرد و معتقد است الفاظی از جمله «کلاهبردار» به جای «کلاهبردار ادعایی»، می‌تواند به‌طور غیرمنصفانه بر درک هیئت منصفه تأثیر بگذارد. به عبارت دیگر، وکیل می‌خواهد که پرسش‌های پیشنهادی موکلش که در ابتدا رد شده بودند، مجدداً مورد ملاحظه قرار گیرند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا