سرور مجازی
رمز ارز

باشگاه فوتبال تاتنهام هم توکن هواداری خود را راه‌اندازی کرد!

باشگاه فوتبال تاتنهام هم توکن هواداری خود را راه‌اندازی کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروژه ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) و سوسیوس (Socios)، یک پلتفرم ورزشی مبتنی بر بلاکچین، با تاتنهام هاتسپر برای راه‌اندازی توکن هواداری این باشگاه فوتبال، با نام SPURS همکاری خواهند کرد. تاتنهام هاتسپر قصد دارد با این توکن، تعامل با طرفداران خود در سراسر جهان را افزایش دهد.
به گفته الکساندر دریفوس، مدیرعامل چیلیز، تاتنهام هفتمین باشگاه لیگ برتری خواهد بود که به این اکوسیستم ورزشی پیوسته است. توکن هواداری SPURS دارای ویژگی‌های جدیدی است و به برنامه وفاداری دیجیتال تاتنهام گره خورده است.
لازم به ذکر است که چیلیز و سوسیوس بیش از 400 میلیون دلار از طریق اکوسیستم خود به صنعت ورزش کمک کرده‌ و امکان تعامل بیشتر طرفداران با تیم‌های ورزشی مورد علاقه‌شان را فراهم کرده‌اند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با توجه به اعلامیه اخیر باشگاه، از روز چهارشنبه، چهارم اکتبر، همه دارندگان بلیت فصل که ۱۸ سال به بالا هستند، توکن‌ هواداری تیم تاتنهام را به صورت رایگان و غیرقابل انتقال دریافت خواهند کردند. این توکن‌ها به طرفداران امکان دسترسی به نظرسنجی‌ها، پیش‌بینی‌ها، آزمون‌ها و رقابت‌ها را در وب‌سایت Socios.com می‌دهند. و از این طریق، طرفداران امکان کسب امتیاز و جوایز را خواهند داشت.
سایر باشگاه‌های لیگ برتر مانند منچسترسیتی، آرسنال، کریستال پالاس، اورتون، استون ویلا و لیدز، نیز قبلاً توکن‌های هوادارای خود را راه‌اندازی کرده‌اند. در همین حال، چیلیز و سوسیوس در حال مذاکره با باشگاه‌های متعدد در سطح جهان برای گسترش این حوزه هستند.
لازم به ذکر است که توکن‌های هواداری محدود به لیگ برتر انگلیس نیست و باشگاه‌ها و تیم‌های ملی مختلف هم در حال استفاده از این توکن‌ها برای افزایش تعامل با طرفداران خود هستند.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا