سرور مجازی
رمز ارز

نگاهی به وضعیت فعلی دوج کوین، شیبا اینو و پپه! کدام یک وضعیت بهتری دارد؟

نگاهی به وضعیت فعلی دوج کوین، شیبا اینو و پپه! کدام یک وضعیت بهتری دارد؟

فهرست مطالب

  • بررسی اجمالی عملکردها
  • فعالیت شبکه دوج کوین روبه‌کاهش است!
  • انعطاف‌پذیری و چشم‌اندازهای کوتاه‌مدت شیبا اینو
  • چالش‌های پپه

زمان مطالعه: 4 دقیقه

در دنیای ارزهای دیجیتال، سه ماه گذشته زمان چالش‌برانگیزی برای میم کوین‌های مطرحی از جمله دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و پپه (PEPE) بوده است. عوامل متعددی به عملکرد ضعیف آن‌ها کمک کرده است و سؤالاتی را در مورد پایداری این ارزهای دیجیتال در بازار ایجاد کرده است.

این مطلب به تجزیه و تحلیل فعلی وضعیت این سه میم کوین محبوب می‌پردازد و پیش‌بینی‌های احتمالی و شاخص‌های کلیدی را که می‌تواند بر آینده آن‌ها تأثیر بگذارند، برجسته می‌کند.

بررسی اجمالی عملکردها

در طی ۹۰ روز گذشته، دوج کوین، شیبا اینو و پپه، همگی شاهد کاهش قابل توجهی در ارزش‌های خود بوده‌اند. شیبا اینو با کاهش ۴.۷۸ درصدی نسبتاً بهتر از دوج کوین و پپه عمل نموده است، در حالی که پپه افت قابل توجهی ۵۵.۳۱ درصد را تجربه کرد و دوج کوین با افت ۷.۶۶ درصدی مواجه شد.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

عملکرد ضعیف این میم کوین‌ها باعث شده است که معامله‌گران توجه خود را از آن‌ها منحرف کنند. در ۲۸ سپتامبر، معیار تسلط اجتماعی (Social Dominance) شرکت تحلیل داده سنتیمنت کاهش بحث و علاقه مربوط به دوج کوین، شیبا و پپه را برجسته کرد. این کاهش نه تنها نشان‌دهنده کاهش علاقه معامله‌گران است، بلکه حاکی از کاهش انتظارات مثبت کوتاه‌مدت برای این ارزهای دیجیتال است.doge-shib-pepe-fall-to-new-lows

احساسات پیرامون دوج کوین و شیبا منفی شده است، که نشان می‌دهد فعالان بازار دیدگاه بدبینانه‌تری نسبت به این رمزارزها دارند. در مقابل، احساسات پیرامون پپه احتمالاً به دلیل افزایش ۳.۳۸ درصدی اخیر قیمت وارد منطقه مثبت شد. با این حال، پایداری این احساسات مثبت همچنان نامشخص است.

فعالیت شبکه دوج کوین روبه‌کاهش است!

یکی از دلایل کاهش محبوبیت دوج کوین ممکن است فعالیت ثابت شبکه آن باشد. تعداد آدرس‌های فعال در شبکه دوج کوین از ماه ژوئیه حدود ۳۹۲۰۰۰ باقی مانده است. این عدم رشد در آدرس‌های فعال نشان می‌دهد که بسیاری از کاربران با وجود احساسات صعودی فعلی در بازار، کاملا با دوج کوین درگیر نیستند.doge-shib-pepe-fall-to-new-lows

علیرغم فعالیت ثابت شبکه دوج کوین همان‌طور که با فاندینگ ریت ۰.۰۱ درصدی نمایان است، معامله‌گران احساسات صعودی خود را برای دوج کوین نشان داده‌اند. نرخ مثبت فاندینگ ریت حاکی از این است که قیمت دوج کوین در کوتاه‌مدت افزایش خواهد یافت.

انعطاف‌پذیری و چشم‌اندازهای کوتاه‌مدت شیبا اینو

شیبا اینو انعطاف‌پذیری خوبی را از خود نشان داده است که احتمالاً به توسعه راه‌حل لایه ۲ خود، شیباریوم مرتبط است. با این حال، ناسازگاری با پروژه و ظهور توکن‌هایی مانند Bone بر رشد شیبا اینو تأثیر گذاشته است.

در حالی که شیبا اینو ممکن است در کوتاه‌مدت با پیشرفت‌های قابل توجه شیباریوم بهتر از دوج کوین و پپه عمل کند، احتمالاً شیبا روند کلی شاخص میم کوین‌ها را در بلندمدت دنبال می‌کند.doge-shib-pepe-fall-to-new-lows

اقدامات معامله‌گران در بازار مشتقه شیبا اینو، با افزایش نسبت پوت/کال (Put/Call) به ۰.۹، نشان‌دهنده تغییر احساسات بازار در قبال شیبا است. این نسبت نشان می‌دهد که معامله‌گران به رغم بدبینی قبلی، نسبت به حرکت‌های آینده قیمتی شیبا اینو خوش‌بین‌تر می‌شوند.

چالش‌های پپه

میم کوین پپه با چالش‌هایی از جمله یک دوره طولانی افول و مشکلات داخلی در تیم خود مواجه شده است. تعداد آدرس‌های دارای پپه کاهش یافته است که نشان‌دهنده کاهش اعتماد به عملکرد کوتاه‌مدت تا میان‌مدت آن است. با این حال، افزایش حجم معاملات در روزهای اخیر می‌تواند به طور بالقوه قیمت پپه را به سمت بالا هدایت کند؛ اگرچه کاهش حجم معاملات می‌تواند منجر به معکوس شدن روند صعودی شود.doge-shib-pepe-fall-to-new-lows

در حالی که برخی از عوامل، مانند فعالیت شبکه و احساسات، بینش‌هایی را در مورد چشم‌اندازهای کوتاه‌مدت ارائه می‌دهند، پایداری بلندمدت میم‌ کوین‌های مورد بحث نامشخص است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا