سرور مجازی
اقتصادی

 ناترازی قیمت سکه در حصار دلار

 ناترازی قیمت سکه در حصار دلار

روز گذشته قیمت طلا و سکه روند متوازنی نداشت. سکه در برخی قطعات افزایشی و در بعضی دیگر کاهشی شد. کاهش قیمت طلا نسبت به افت قیمت سکه بیشتر بود. روز گذشته علاوه بر کاهش قیمت دلار قیمت انس جهانی طلا نیز نزولی بود و به کف کانال ۱۹۰۰ دلار رسید.

با وجود افت قیمت طلا و سکه کاشناسان اقتصادی معتقدند تقاضا در بازار طلا نسبت به ایام محرم کمی بهتر شده و دلیل اصلی آن ثبات در بازار فلز زرد و نوسانات محدود قیمت دلار است. آنها معتقدند اگر دلار کاهش یابد انتظار اینکه تقاضا در بازار طلا افزایش داشته باشد، وجود دارد.

مرز مهم دلار شکست/ شیب نزولی سکه تند شد

باید توجه داشت که معامله‌گران بازار ارز در انتظار وضوح اخبار سیاسی روزهای اخیر و تعیین تکلیف توافقات هسته‌ای ایران هستند، قیمت طلا و سکه نیز از بازار ارز تبعیت می‌کند.
سکه امامی نیمه کانال ۲۷ میلیونی را از دست داد.

دیروز چهارم مهر قیمت سکه امامی کاهشی شد. این قطعه با قیمت ۲۷ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله شد و کاهش ۱۵۰ هزار تومانی داشت. اما سکه بهار افزایش محدود ۱۰ هزار تومانی داشت و با قیمت ۲۴ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان معامله شد.

روز گذشته سکه‌های نیم و ربع هر یک کاهش ۵۰ هزار تومانی داشتند و به ترتیب با قیمت ۱۴ میلیون و ۹۰۰ و ۹میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شدند.

روز سه‌شنبه سکه گرمی با قیمت پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد و رشد ۵۰ هزار تومانی داشت. دیروز سکه‌های بهار و گرمی تنها قطعه‌های افزایشی در خانواده سکه‌ها بودند.
: پیش بینی قیمت دلار ۵ مهر ۱۴۰۲ / محدوده نوسان دلار کوچک شد
مثقال ۹ میلیونی شد

در چهارمین روز مهر قیمت طلا نیز کاهش داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با کاهش۵۰ هزار تومانی با رقم ۹میلیون و ۹۷۷ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز کاهش ۱۰ هزار و ۴۰۰ تومانی داشت و به رقم دو میلیون و ۳۰۳ هزار تومان رسید.

۲۲۰۲۲۳

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا