سرور مجازی
اقتصادی

چگونه وانت خود را به یک هیولای ۶ چرخ تبدیل کنیم؟/ عکس

چگونه وانت خود را به یک هیولای ۶ چرخ تبدیل کنیم؟/ عکس

امیرمسعود عابدین: ریکاردو، فورد رنجر HEX ۶x۶ را برای افزایش ظرفیت حمل بار و قابلیت خارج از جاده طراحی کرد. پیکاپ اصلاح شده می تواند تا ۸۳۷۷ پوند (۳۸۰۰ کیلوگرم) بار را در خود جای دهد. این افزایش قابل توجهی نسبت به وزن استاندارد ۱۹۰۵ پوندی این پیکاپ است.

در این تبدیل از یک سیستم تعلیق عقب De Deion استفاده شده که طبق گفته ریکاردو، کارآمد و قوی‌تر شده است. در این پروژه، سیستم‌های تعلیق و محرک از هم جدا می‌شود و انعطاف‌پذیری بیشتری را فراهم می‌کند.

چگونه وانت خود را به یک هیولای ۶ چرخ تبدیل کنیم؟/ عکس

Ranger HEX دارای ترمز احیا کننده بوده که در هنگام کاهش سرعت، انرژی را به بسته باتری منتقل می‌کند. ریکاردو، یک سیستم هیبریدی را برای کاهش افت عملکرد هنگام حمل بارهای سنگین طراحی کرده است. پیشرانه الکتریکی، گشتاور اضافی را فراهم می‌کند. برای ساده سازی تعمیر و نگهداری، این شرکت تمام قطعات ولتاژ بالا را در یک محفظه قرار می‌دهد.

پیشرانه محرک الکتریکی فورد، ۲۸۲ اسب بخار به قدرت خودرو می‌افزاید. زیر کاپوت این خودرو موتور ۳.۰ لیتری V۶ دیزلی ۲۴۹ اسب بخاری Blue Oval قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

  • فروش رقیب چینی تویوتا لندکروزر آغاز شد/ عکس

  • نتیجه شگفت‌انگیز جراحی ۷.۵ میلیارد تومانی ماشین مستربین!/ عکس

ریکاردو سیستم HEX را به‌عنوان یک به‌روزرسانی کامل برای رنجر طراحی کرده و نیازی به هیچ تغییری در خودروی پایه ندارد. مالکان می‌توانند سیستم را حذف کرده و آن را بر روی یک وسیله نقلیه دیگر نصب کنند بدون اینکه به یکپارچگی اصلی خودروی پایه آسیبی وارد شود.
ریکاردو یک شرکت مشاوره مهندسی است که در صنایع مختلف از جمله بخش عمومی، حمل و نقل انبوه، خدمات مالی، انرژی و آب و برق، تولید و صنعت خودرو فعالیت می‌کند. مک لارن در ماه مِی اعلام کرد که ریکاردو، موتور هیبریدی V۸ جدید این برند را خواهد ساخت. این شرکت تقریباً ۳۴۰۰۰ موتور برای این خودروساز بریتانیایی ساخته است.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۸۵۸

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا