سرور مجازی
رمز ارز

ثبت رکورد جدید برای شیباریوم! آیا شیبا تحت تأثیر قرار خواهد گرفت؟

ثبت رکورد جدید برای شیباریوم! آیا شیبا تحت تأثیر قرار خواهد گرفت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیباریوم (Shibarium) یک شبکه بلاکچین لایه دو است که توانسته با انجام بیش از سه میلیون تراکنش در کمتر از یک ماه، به یک نقطه عطف چشمگیر دست پیدا کند.

این پذیرش سریع یک نشانه مثبت برای شبکه شیباریوم است. با وجود برخی مشکلات اولیه، شیباریوم عملکرد خود را به طور قابل توجهی بهبود بخشیده است.

در هفته اول پس از راه‌اندازی مجدد، شیباریوم توانست با بیش از 1.25 میلیون کیف پول درگیر، در مجموع 3,085,075 تراکنش را پردازش کند.shiba-inu-shibarium-millions-transactionsبا این حال، توجه به این نکته مهم است که تراکنش‌های روزانه در شیباریوم اخیراً کاهش یافته است. داده‌های ShibariumScan نشان می‌دهد که تراکنش‌های روزانه بین 8 تا 15 سپتامبر از 100000 فراتر رفته اما در روزهای اخیر این مقدار به حدود 40000 کاهش یافته است.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

این کاهش به کم شدن ارزش کل قفل شده (TVL) در شیباریوم مرتبط است که در تاریخ 29 اوت به 1.27 میلیون دلار رسید.

این کاهش در تراکنش‌های روزانه و TVL نگرانی‌هایی را به‌ویژه با توجه به رقابت فزاینده سایر شبکه‌های لایه ۲ برای سرمایه‌گذاران شیباریوم ایجاد کرده است.

در ماه‌های اخیر، صنعت کریپتو شاهد ظهور Base با پشتیبانی کوین بیس به عنوان یک راهکار لایه 2 و تبدیل برخی از شبکه های لایه 1 به لایه 2 بوده است. این افزایش رقابت می‌تواند بر فعالیت شیباریوم تأثیر بگذارد.

موفقیت شیباریوم برای ارزیابی کاربرد میم کوین شیبا (SHIB) بسیار مهم است. شایان ذکر است که این افزایش فعالیت منجر به افزایش قابل توجه 47.7 درصدی نرخ توکن‌سوزی با 784 میلیون توکن شیبا در هفت روز گذشته برای این میم کوین شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا