سرور مجازی
رمز ارز

پیش‌بینی قیمت اولانچ؛ دو عامل کلیدی افزایش قیمت کدام‌اند؟

پیش‌بینی قیمت اولانچ؛ دو عامل کلیدی افزایش قیمت کدام‌اند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

علی‌رغم انتظارات صعودی برای اولانچ  (AVAX) بازار این ارز همچنان با نقدینگی پایینی مواجه است که مانع از فرار این ارز از منطقه اشباع فروش می‌شود.

با این حال، همکاری اخیر آوالانچ با Google Cloud پیشرفت‌های امیدوارکننده‌ای برای آینده قیمتی این رمزارز به همراه داشته است.

این ادغام و همکاری به کاربران آوالانچ اجازه می‌دهد که از Google Cloud برای تجزیه و تحلیل داده‌های آنچین، از جمله NFT و داده‌های تراکنش استفاده کنند. این حرکت نشان‌دهنده ارتباط رو به رشد بین شرکت‌های WEB2 و WEB3 است.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

با اعلام همکاری اولانچ با سرویس ابری گوگل، احساسات بازار بهبود یافته و این امر منجر به افزایش قابل‌توجه معیار احساسات وزنی آوالانچ در 24 ساعت گذشته شده است.

همچنین یک افزایش حجم وجود داشت که به طور بالقوه نشان‌دهنده میزان انباشتگی در مرحله فروش بیش از حد آوالانچ در شاخص قدرت نسبی (RSI) است.avalanche-joins-ranks-of-blockchains-with-google-cloud-backingاگرچه آوالانچ در حال حاضر با قیمت 8.89 دلار معامله می‌شود و تلاش‌های ضعیف صعودی را نشان می‌دهد، اما قیمت تخفیف‌خورده این ارز در حال حاضر نقطه ورود جذابی برای معامله‌گران بلندمدت است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا