سرور مجازی
رمز ارز

شایعه مرگ توکن‌های NFT چقدر واقعیت دارد؟

شایعه مرگ توکن‌های NFT چقدر واقعیت دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در مقاله‌ای که اخیراً وضعیت توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را بررسی می‌کند، دیدگاه‌های متضادی وجود دارد. در حالی که بازار NFT به دلیل رکود گسترده بازار با چالش‌هایی مواجه شده است، گزارش CoinGecko دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌دهد.

گزارش CoinGecko محبوبیت برخی از مجموعه‌های NFT را برجسته می‌کند. Nakamigos پربیننده‌ترین NFT است که 1234 کاربر به دقت قیمت آن را زیر نظر دارند.

میمون‌های کسل (BAYC) در لیست تماشای 1076 کاربر قرار دارد. CyberKongz و bitmap نیز به ترتیب با 867 و 851 کاربر، کاربران پیگیر قابل توجهی دارند.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

برخی ازNFT های سال 2021 همچنان محبوب هستند و 12 جایگاه را در 30 رتبه برتر تصاحب کرده‌اند و انعطاف‌پذیری خود را از نظر شهرت و حمایت جامعه نشان می‌دهند.

در میان NFTهایی که در سال 2022 راه‌اندازی شدند، Pixelmon به عنوان محبوب‌ترین مجموعه مورد توجه قرار گرفت و اکنون در لیست تماشای 786 کاربر قرار دارد.

قابل ذکر است کهNFT های سال 2023 در حال افزایش هستند و نه جایگاه را در بین 30 مجموعه برتر اشغال می‌کنند و از مجموعه‌های سال 2022 پیشی می‌گیرند. این مورد ممکن است چشم‌انداز خوش‌بینانه‌تری را برایNFT ها در سال 2023 نشان دهد.

با این حال، یک گزارش جداگانه از dappGambl تضاد فاحشی را نشان می‌دهد. این گزارش بیان می‌کند که از 73257 مجموعه NFT، تعداد 69795 مجموعه دارای ارزش بازار صفر اتر هستند که نشان می‌دهد 95 درصد از NFT ها فاقد ارزش پولی هستند.

این نکته نشان‌دهنده کاهش قابل توجهی نسبت به اوج بازار NFT در سال 2021 است که حجم معاملات در آن سال به 17 میلیارد دلار رسید. این گزارش تخمین می‌زند که ۲۳ میلیون سرمایه‌گذار دارای این توکن‌ها، فاقد چیزی با ارزش عملی یا ذاتی هستند.

با وجود این چالش‌ها، گزارش CoinGecko نشان می‌دهد کهNFT های مبتنی بر اتریوم همچنان به تسلط خود ادامه می‌دهند و 24 رتبه از 30 رتبه برتر را در اختیار دارند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا