سرور مجازی
اقتصادی

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بیمه ملت با رئیس‌کل بیمه مرکزی دیدار کردند| تاکید استاد هاشمی بر ثبات مدیریتی و تعامل با ذی‌نفعان در شرکت‌های بیمه

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بیمه ملت با رئیس‌کل بیمه مرکزی دیدار کردند| تاکید استاد هاشمی بر ثبات مدیریتی و تعامل با ذی‌نفعان در شرکت‌های بیمه

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، علیرضا یزدان دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور دیزجی رییس هیات مدیره، محمدتقی چراغی نایب رییس هیات مدیره، ابراهیم نوروزی دستگردی و مهدی کشاورز بهادری از اعضای هیات مدیره این شرکت، با علی استاد هاشمی رئیس‌کل و جمعی از معاونان بیمه مرکزی دیدار کردند.

رئیس کل بیمه مرکزی در این دیدار صمیمانه، بر تقویت تعامل بین نهاد ناظر و شرکت‌های بیمه تاکید کرد و گفت: توجه به این موارد در کنار تسهیل‌گری مقررات و اصلاح آیین‌نامه‌ها، به ارتقای سطح کیفیت خدمات صنعت بیمه منتهی می‌شود.

استاد هاشمی همچنین با تاکید بر تقویت نگاه نظارتی بیمه مرکزی و برپایی جلسات منظم با حضور تصمیم‌سازان نهاد ناظر و مدیران ارشد صنعت بیمه در دوره جدید گفت: حفظ ثبات مدیریتی و تعامل سازنده مدیران شرکت‌های بیمه با ذینفعان، نقش موثری در رسیدن به هدف‌گذاری‌های صنعت بیمه دارد.

در این دیدار، یزدان‌دوست مدیرعامل بیمه ملت، ضمن تبریک انتصاب استاد هاشمی به ریاست کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود درباره آینده صنعت بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور پرداخت.
مجید مشعلچی قائم مقام رئیس‌کل، علی بنیادی نایینی معاون طرح و توسعه و مجتبی حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی نیز در این دیدار به طرح دیدگاه‌های خود درباره مسائل مطرح شده در نشست مذکور پرداختند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا