سرور مجازی
zoomit

اپل به توسعه‌دهندگان زمان بیشتری برای آپدیت اپ‌های قدیمی می‌دهد

هفته‌ی گذشته، پس از افشای یکی از سیاست‌های اپ استور که شرایط اپلیکیشن‌های بسیاری را در هاله‌ای از ابهام قرار داد، اپل توضیحاتی درباره‌ی فرایند بهبود فروشگاه خود منتشر کرد که به توسعه‌دهندگان زمان بیشتری برای به‌روزرسانی برنامه‌هایشان می‌دهد.

اپل همچنین تصریح کرد این سیاست جدید نیست. از سال ۲۰۱۶، زمانی که فرایند بهبود اپ استور آغاز شد، حدود ۳ میلیون اپ از فروشگاه مذکور حذف شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که برنامه‌ها برای اکثریت قریب‌به‌اتفاق کاربران کار و از جدیدترین نوآوری‌های در امنیت و حریم خصوصی پشتیبانی می‌کنند. اپلیکیشن‌هایی که قبلاً دانلود شده‌اند، به کار خود ادامه می‌دهند! اما کاربران جدید نمی‌توانند آن‌ها را در اپ استور پیدا کنند.

به‌گزارش macworld، مشخص نیست که آیا اپل قبلاً با توسعه‌دهندگان ارتباط برقرار کرده است یا خیر؛ اما سیاست این شرکت در اواخر آوریل مشخص شد. در آن بازه‌ی زمانی،‌ یکی از توسعه‌دهندگان ایمیلی از اپل به‌اشتراک گذاشت که در آن هشدار داده شده بود اگر اپ او تا ۳۰ روز آینده به‌روز نشود، حذف خواهد شد. در ایمیل، توضیح داده شده است که بازی مذکور، Motivoto، در دو سال گذشته به‌روزرسانی نشده است. این اتفاق کمی سروصدا به‌پا کرد؛ زیرا میلیون‌ها اپلیکیشن به‌طور بالقوه با خطر حذف مواجه می‌شدند.

متن ایمیل اپل به یکی از توسعه دهندگان مبنی بر حذف اپلیکیشن

مقاله‌ی مرتبط:

  • شایعه: ویژگی سنجش دمای بدن احتمالاً به اپل واچ سری ۸ اضافه خواهد شد

اپل در به‌روزرسانی‌ای که در وب‌سایت توسعه‌دهنده‌اش به‌اشتراک گذاشت، اعلام کرد که به توسعه‌دهندگان زمان بیشتری (تا ۹۰ روز) داده می‌شود تا برنامه‌های خود را درصورت نیاز به‌روزرسانی کنند. همچنین، اپل حداکثر زمانی که اپلیکیشنی می‌تواند بدون به‌روزرسانی به کار خود ادامه دهد، از ۲ به ۳ سال افزایش داد. اکنون توسعه‌دهندگان می‌توانند با ذهن آرام‌تر به بهبود اپلیکیشن‌ها و بازی‌های خود فکر کنند.

mydtc.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا