سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

اپلیکیشن شادزی (shadzi) سریعترین راه برای رسیدن به اندام ایده آل

اگر در این دوران پاندمیک به دنبال راهی برای رسیدن به اندام ایده آلتان هستید و در پیدا کردن انواع کلاس های آنلاین ورزشی، باشگاه ورزشی مناسب خود و مربی در رشته ورزشی مورد علاقه خود با مشکل موجه هستید و نمیدانید از کجا و چطور کلاس ورزشی مناسب خودتون رو پیدا و ثبت نام کنید، در این مقاله قصد داریم شما را با اپلیکیشن شادزی (shadzi) آشنا کنیم که سریعترین راه برای پیدا کردن و ثبت نام در انواع کلاس های ورزشی، مناسب خواست و نیاز شماست.

اپلیکیشن شادزی (shadzi) به شما این امکان را میدهد تا در هر کجایی که هستید، کلاس ورزشی خود را از میان ۱۰۰ ها باشگاه و مربی سرشناس در تمامی رشته های ورزشی، مقایسه، انتخاب و ثبت نام کنید، علاوه بر این می توانید مشاهده کنید چه باشگاه ورزشی در نزدیکی محل مورد نظر شما قرار دارد و این باشگاه از چه امکاناتی مانند پارکینگ، لاکر، سرویس بهداشتی و… برخوردار است و چه کلاس های ورزشی را در چه ساعاتی ارائه میکند تا متناسب با نیاز خود در کلاس ورزشی خود ثبت نام کنید.

همچنین می توانید با جستجو مربی در رشته ورزشی مورد نظر خود، از کلاس های آنلاین و آفلاین آنها مطلع شوید و بتوانید با سایر مربی ها، روز، ساعت، موقعیت و انواع کلاس های هر مربی را با هم مقایسه کنید.

و در دورانی که درگیر پاندمی کرونا هستیم میتوانید در میان ۱۰ ها نوع کلاس ورزشی آنلاین از یوگا تا فانکشنال و هوازی، کلاس ورزشی خود را پیدا و رزرو کنید تا در روزهای کلاس خود در هر جایی که هستید ورزش کنید.

در اپلیکیشن شادزی (shadzi) این امکان فراهم شده است که بتوانید کلاس ورزشی خود را، قبل از خرید با سایر کلاس ها مقایسه کنید که این امر باعث میشه بهترین انتخاب را در هنگام خرید داشته باشید و علاوه بر مراکز ورزشی و مربی های ورزشی، امکان خرید دوره و پکیج ها در مراکز سلامت مانند سالن های اسپا و ماساژ را هم دارید.

معرفیاپلیکیشنشادزی (shadzi):

شادزی فعالت خود را از سال ۱۳۹۷ با هدف توسعه فرهنگ سالم زیستی و انجام ورزش به عنوان پارامتری جدا نشدنی از زندگی مردم، شروع کرده است. در این راستا با ۱۰۰ ها مجموعه ورزشی و مربی در این چند سال شروع به همکاری کرده است و سعی شده است از میان تمامی رشته های ورزشی و پر مخاطب، بهترین ها را کنار هم قرار دهد، از باشگاه سوارکاری تا سالن های یوگا و باشگاه های بدنسازی و زمین های تنیس، همه گی جهت رزرو و ثبت نام در روز و ساعت مورد نظر شما وجود دارد؛ علاوه بر آن با ۱۰ ها مربی سرشناس در رشته های ورزشی مختلف شروع به همکاری کرده است که می توانید با رزرو کلاس هایشان به صورت آنلاین و یا آفلاین ورزش کنید.

در میان تعداد زیادی از مراکز ورزشی، بسیاری از مراکز سلامت مانند سالن های اسپا و ماساژ هم وجود دارند، که تمامی امکانات آنها قابل مشاهده، مقایسه و رزرو در روز و ساعت دلخواه شماست.

چگونهازاپلیکیشنشادزی (shadzi) استفادهکنم؟

با مراجعه به وبسایت یا دانلود اپلیکیشن شادزی از پلی استور ها ابتدا به قسمت ثبت نام می روید و در شادزی ثبت نام میکنید، سپس به قسمت دسته بندی ها رفته و رشته ورزشی مورد نظر خود را انتخاب کنید(ما در عکس یوگا را انتخاب کرده ایم)، سپس در صفحه جدید باز شده از میان انواع کلاس بر اساس مربی، موقعیت جغرافیایی و ملاک های مورد نظر خودتان، بهترین باشگاه یا مربی را برای خودتان انتخاب کنید، پس از انتخاب و وارد شدن به صفحه جدید، در زیر تمامی کلاس ها و دوره ها جهت خرید قابل مشاهده است و با کلیک بر روی دکمه رزرو در کلاس مورد نظرمان، وارد صفحه ای جدید می شویم که امکان تعیین نوع دوره و تعداد جلسات آن وجود دارد پس از انتخاب وارد صفحه ای جدید می شوید که با انتخاب درگاه بانکی مورد نظر و پرداخت موفق، کلاس مورد نظر شما با موفقیت خریداری و رزرو شده است و پس از آن دوستان شادزی جهت راهنمایی بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

مزایایاستفادهازشادزی:

۱امکانمقایسه

استفاده از اپلیکیشن شادزی این امکان را به شما می دهد تا قبل از خرید دوره ورزش و یا سلامت خود آن را با سایر کلاس هاو مراکز از نظر امکانات، ساعت، قیمت و نظرات مردم با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین را برای خودتان انتخاب کنید

۲پشتیبانی

شادزی همراه شما در ورزش کردن است، یعنی هر زمان، چه در هنگام فرایند ثبت نام و چه بعد از ثبت نام با مشکل و سوالی مواجه شدید دوستان شادزی در پشتیبانی پاسخگو و همراه شما خواهند بود.

۳استرداد

چناچه پس از خرید و ثبت نام در دوره ورزش و یا سلامت خود پس از شرکت در اولین جلسه، به هر دلیلی رضایت نداشتید و تقاضای استرداد وجه و یا جا به جایی کلاس خود را داشته باشد، می توانید با ارتباط با پشتیبانی شادزی در خواست خود را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان به درخواست شما رسیدگی شود.

۴توسعهکسبوکارهادرحوزهورزشوسلامت

شادزی در راستای چشم انداز و اهدافی که دارد به مجموعه داران و مربیان این امکان را می دهد تا با ثبت کسب و کار خود در شادزی، در کنار بسیاری از مجموعه ها و مربیان ای که در شادزی قرار دارند، قرار بگیرند تا علاوه بر معرفی آن ها توسط شادزی در مدیاهای خود، هر مجموعه دار و مربی دارای یک پروفایل شخصی در شادزی است که به کمک آن می تواند میزان درآمد خود، افراد رزرو شده و نظرات افراد را در مورد آن ها را مشاهده کنند

۵ورزشآنلاین

اگر در دوران پاندمی کرونا تمایل و امکان حضور شما در مجموعه های ورزشی وجود ندارد این امکان برای شما در شادزی وجود دارد تا در میان تنوعی از سبک ها و مربیان ورزشی مختلف، مربی خود را به صورت آنلاین رزرو کنید و در هر جایی که هستید با دسترسی به اینترنت ورزش کنید.

اپلیکیشنشادزی (shadzi) روازکجادانلودکنیم؟

اپلیکیشن شادزی (shadzi) را میتوانید از تمامی پلی استور ها(گوگل پلی استور، بازار، مایکت، سیب اپ، سیبچه) دانلود کنید. همچنین برای راحتی کار می توانید وارد shadzi.club وبسایت شده و با رفتن به قسمت دانلود اپلیکیشن، در صفحه جدید می توانید از پلی استور دلخواه خود اپلیکیشن شادزی (shadzi) رو دانلود کنید، همچنین برای کسانی که از سیستم عامل ios استفاده میکنند، میتوانند علاوه بر سیبچه و سیب اپ از طریق نسخه وب اپلیکیشن شادزی (shadzi) می توانند اپ رو دریافت و از خدمات آن استفاده کنند.

همکاریباسازمانها

شادزی در راستای توسعه اهداف خود و جاری سازی فرهنگ ورزش و سالم زیستی در عموم مردم، در طول سال های فعالیت خود با شرکت ها و کمپانی های بزرگی جهت ارائه ورزش سازمانی بر اساس خواست و نیاز پرسنل هر شرکت همکاری کرده است که از میان این شرکت ها می توان به ارائه خدمات به شرکت های، کوییز آو کینگز، داروگ، موسسه خیریه محک و دیجی کالا اشاره کرد، که برای هر کدام از آن ها بر اساس خواست و نیازهایشان دوره های ورزشی جهت انجام توسط پرسنل، طراحی و اجرا شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا