سرور مجازی
رمز ارز

بیت کوین همچنان در منطقه خرید! قیمت BTC به بالای ۷۰ هزار دلار برمی‌گردد؟

بیت کوین همچنان در منطقه خرید! قیمت BTC به بالای ۷۰ هزار دلار برمی‌گردد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با ادامه بهبود قیمت بیت کوین (BTC)، تحلیلگران به تشریح حرکات قیمت و پیش‌بینی آینده آن پرداخته‌اند. یکی از تحلیلگران محبوب حوزه کریپتو به نام علی مارتینز (Ali Martinez) خاطرنشان کرده که قیمت بیت کوین با وجود افزایش اخیر از ۵۶ هزار دلار به ۶۵ هزار دلار، همچنان در «منطقه خرید اصلی» قرار دارد.

مارتینز عنوان کرد:

نسبت ۹۰ روزه شاخص MVRV نشان می‌دهد که فرصت خرید بیت کوین همچنان برقرار است.

ارزیابی مارتینز نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین هنوز جای رشد دارد و پیشنهادی جذاب برای سرمایه‌گذارانی است که به سودهای بلندمدت چشم دوخته‌اند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

علاوه بر این، تحلیلگر دیگری با نام مستعار ماگز (Mags) پیش‌بینی کرده که قیمت بیت کوین تا ۷۰ هزار دلار و بالاتر از آن افزایش خواهد یافت.

ماگز با اشاره به این موضوع که کندل هفتگی قیمت بیت کوین اخیراً بالای ۶۰ هزار دلار بسته شده، عنوان کرد که افت قیمت به زیر این سطح حمایت فاقد اعتبار است.bitcoin-enters-key-buying-zone-btc-price-rally-to-70k-

اینکه آیا قیمت بیت کوین واقعاً به ۷۰ هزار دلار خواهد رسید یا خیر، با گذشت زمان مشخص خواهد شد، اما خوش‌بینی ابراز شده توسط این تحلیلگران باعث گسترش خوش‌بینی در بازار کریپتو شده است.

قیمت بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۱ درصدی به ۶۴۲۷۵ دلار و ارزش بازار آن به ۱.۲۶۵ میلیارد دلار رسیده است.

علاقه معامله‌گران بازار مشتقات به معاملات آتی بیت کوین نیز افزایش یافته است. در همین راستا، شاخص سود باز معاملات این ارز دیجیتال با ۴.۱۷ درصد افزایش به ۳۱.۴۷ میلیارد دلار رسیده است.

در همین حال، بیشترین حجم لیکویید شده با ۲۳.۶۱ میلیون دلار متعلق به معامله‌گران شورت بوده، در حالی که تنها ۵.۸۳ میلیون دلار از پوزیشن‌های لانگ لیکویید شده است.

بنابراین، می‌توان انتظار داشت که قیمت بیت کوین رشد بیشتری را تجربه کند. در حال حاضر، شاخص قدرت نسبی (RSI) برای بیت کوین در سطح ۴۹ قرار دارد که نشان‌دهنده وجود احساسات متناقض در بازار است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا