سرور مجازی
اقتصادی

قیمت طلا و سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / چرا طلا دوباره گران شد؟

قیمت طلا و سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / چرا طلا دوباره گران شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیشترین افزایش قیمت در بازار طلا ۲۰۰ هزار تومان بود. امروز رشد حباب سکه از قیمت جلو افتاد.

تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: قیمت طلا و سکه در شروع معاملات روز پنجشنبه با افزایش قیمت بازگشایی شد. امروز دلار در روند رنج با نوسان محدود ۱۰۰ تومانی معامله شد و اونس جهانی طلا با کاهش ۱۵ دلاری با رقم ۲۳۰۱ دلار ایستاد.

Screenshot 2024-05-02 at 1.52.24 PM

به نظر می‌رسد افزایش حباب سکه رشد محدود قیمت در بازار طلا را رقم زده است. معامله‌گران با توجه به افزایش حباب سکه، رشد تقاضا را دلیل رشد قیمت در بازار طلا می‌دانند.

گفتنی است اونس جهانی نقره امروز روی قیمت ۲۶ دلار و ۳۷ سنت ایستاده است و نسبت به روز گذشته تغییر قیمتی نداشته است. قیمت هر گرم نقره ۹۹۹ در بازار داخلی با قیمت ۵۲ هزار و ۳۰۰ تومان در حال معامله است و نسبت به روز گذشته ۳۸۰ تومان کاهش قیمت دارد.

سکه در تمام قطعات گران شد

قیمت سکه امامی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت با روند افزایشی بازگشایی شد. این قطعه در لحظه نگارش این گزارش با رشد ۱۷۸ هزار تومانی، روی رقم ۴۱ میلیون و ۸۸۷ هزار تومان در حال معامله است. سکه‌ بهار با افزایش ۱۸۰ هزار تومانی با رقم ۳۸ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان معامله می‌شود.

گفتنی است قیمت نیم‌سکه، ربع سکه و سکه گرمی هر یک با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به ترتیب با رقم ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه گرمی با قیمت ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه ۳۰۰ هزار تومان گران شد

قیمت طلا در لحظه نگارش این گزارش افزایشی است. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افزایش ۱۳۰ هزار تومانی در مرز کانال ۱۴ و ۱۵ میلیون تومانی سرگردان است. هر گرم طلای ۱۸ عیار با رشد ۲۸ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۴۶۵ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۴۰۹ هزار تومان در حال معامله است.

حباب سکه امروز بیشتر از رشد قیمت افزایش دارد. حباب سکه امامی ۳۰۰ هزارتومان، سکه بهار ۲۷۸ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۲۵۴ هزار تومان، ربع‌سکه ۲۲۷ هزار تومان و سکه گرمی ۲۱۴ هزار تومان افزایش دارد.

۲۲۳۲۲۵

    مجله خبری mydtc

    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا