سرور مجازی
رمز ارز

مانع جدی بر سر راه افزایش قیمت اتریوم چیست؟

مانع جدی بر سر راه افزایش قیمت اتریوم چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، در مسیر صعودی خود با یک مانع مهم، یعنی میانگین متحرک نمایی (EMA) ۲۱ روزه مواجه شده است. این سطح مقاومتی مشتاقانه به عنوان آزمونی حیاتی برای حرکت قیمت اتریوم پیش‌بینی شده است و ثابت کرده است که یک مانع بزرگ خواهد بود. طبق آخرین داده‌ها، اتریوم تقریباً در قیمت ۱۶۱۸ دلار معامله می‌شود و عبور از میانگین متحرک نمایی ۲۱ روزه چالش‌برانگیز است؛ اتریوم برای حفظ مسیر صعودی خود باید از آن فراتر رود.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

اهمیت میانگین متحرک نمایی ۲۱ روزه در نقش آن به عنوان یک آزمون تورنسل برای احساسات سرمایه‌گذاران و اقدامات آتی قیمت نهفته است. شکستن این سطح مقاومت می‌تواند احتمالات صعودی‌تری را نشان دهد، در حالی که شکست در انجام این امر ممکن است نشان‌دهنده یک روند نزولی باشد. توانایی اتریوم برای غلبه بر این مانع توسط معامله‌گران و تحلیل‌گران به دقت زیر نظر گرفته می‌شود؛ زیرا می تواند بینش‌هایی را در مورد مسیر کوتاه‌مدت این ارز دیجیتال ارائه دهد.
مانع جدی بر سر راه افزایش قیمت اتریوم چیست؟با این حال، عامل دیگری مانند کاهش فعالیت شبکه نیز وجود دارد که به چالش‌های پیش روی اتریوم دامن زده است. اتریوم که زمانی به دلیل مکانیسم کاهش تورم شهرت داشت، کاهش قابل توجهی در فعالیت شبکه داشته است. هیاهو و فعالیت معمول پیرامون اتریوم آرام شده است که بر ماهیت کاهش تورم آن تأثیر گذاشته است. این کاهش فعالیت شبکه می‌تواند بر مبارزه اتریوم با میانگین متحرک نمایی ۲۱ روزه تأثیر بگذارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا