سرور مجازی
رمز ارز

هجوم سازمان‌ها برای سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین؛ منتظر رکوردشکنی قیمت باشید!

هجوم سازمان‌ها برای سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین؛ منتظر رکوردشکنی قیمت باشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحلیلگران شرکت کیوسی‌پی کپیتال (QCP Capital) با انتشار گزارشی در اوایل امروز اعلام کردند که افزایش احساسات صعودی نسبت به دارایی‌های پرریسک در پی انتشار داده‌های تورم آمریکا، می‌تواند قیمت بیت کوین (BTC) را در روزهای آتی به سمت مرز ۷۴ هزار دلار سوق دهد.

به گفته آنها، این احساسات با رشد روزافزون تقاضای سازمانی نیز تقویت می‌شود.

طبق گزارش‌ها، سفارش‌های خرید قابل‌توجهی در محدوده ۱۰۰ هزار تا ۱۲۰ هزار دلار برای دسامبر ۲۰۲۴ وجود دارد که نشان‌دهنده خوش‌بینی فعالان بازار نسبت به آینده بیت کوین است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

از طرفی، تقاضای سازمانی برای بیت کوین نیز همچنان در حال افزایش است، به طوری که شرکت‌های مدیریت دارایی میلنیوم (Millennium) و شونفلد (Schonfeld) تقریباً ۳ و ۲ درصد از دارایی‌های تحت مدیریت خود را برای سرمایه‌گذاری در ETFهای اسپات بیت کوین اختصاص داده‌اند.

گزارش‌های دیگر حاکی از آنند که مورگان استنلی (Morgan Stanley)، ششمین شرکت بانکی بزرگ در ایالات متحده نیز بیش از ۲۴۳ میلیون دلار در ETF بیت کوین شرکت گری‌اسکیل (GBTC) سرمایه‌گذاری کرده است. همچنین، شرکت الیوت کپیتال (Elliot Capital) نیز میلیون‌ها دلار از سهم ETFهای بیت کوین را در پرتفوی خود نگهداری می‌کند.

با توجه به افزایش تقاضا برای بیت کوین از سوی سرمایه‌گذاران سازمانی، بورس کالای شیکاگو (CME) هم اعلام کرده که در حال آماده‌سازی برای ارائه معاملات اسپات بیت کوین به مشتریان خود است. این بورس در حال حاضر از معاملات آتی بیت کوین پشتیبانی می‌کند.

در همین حال، برخی از تحلیلگران نیز با اشاره به داده‌های صرافی‌ها و آنچین، می‌گویند که فشار فروش روی بیت کوین کاهش یافته است.

به گزارش تحلیلگران کریپتوکوانت، موجودی بیت کوین در پلتفرم‌های فرابورس در حال تثبیت است که نشان می‌دهد BTC کمتری برای فروش از این طریق وارد بازار می‌شود.

به گفته کارشناسان بازار، همه این عوامل دست به دست هم داده و می‌توانند قیمت بیت کوین را به اوج تاریخی جدیدی برسانند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا