سرور مجازی
رمز ارز

بازار کلی کریپتو ریخت، اما ورم‌هول جهش کرد! علت صعود دو رقمی قیمت W چیست؟

بازار کلی کریپتو ریخت، اما ورم‌هول جهش کرد! علت صعود دو رقمی قیمت W چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

برخلاف شرایط نزولی بازار کریپتو، قیمت توکن بومی ورم‌هول (Wormhole) با نماد اختصاری W طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی بیش از ۱۴ درصدی به ۰.۶۹ دلار و ارزش بازار آن به ۱.۲۰ میلیارد دلار رسیده است.Wormholeعلاوه بر این، حجم معاملات توکن W هم طی همین مدت، با رشدی ۱۱۰ درصدی به ۲۷۷ میلیون دلار رسیده است.

البته لازم به ذکر است که علی‌رغم صعود اخیر، قیمت ورم‌هول هنوز حدود ۶۰ درصد با سقف قیمتی خود یعنی ۱.۶۱ دلار که در ۳ آوریل ۲۰۲۴ ثبت شده بود، فاصله دارد.

به گفته کارشناسان، دلیل اصلی افزایش قیمت W، اعلامیه اخیر ورم‌هول مبنی بر فراهم کردن امکان انتقال این توکن به سایر بلاکچین‌ها است.

بر اساس این نوآوری، توکن W به یک توکن‌ چند بلاکچینی تبدیل خواهد شد و در پلتفرم‌های برجسته‌ای مانند سولانا، اتریوم، آربیتروم، اپتیمیسم و بیس، در دسترس قرار خواهد گرفت.

این به‌روزرسانی به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون درگیر شدن با چالش‌های مربوط به نقدینگی یا نیاز به استخرهای نقدینگی، توکن W خود را به‌طور یکپارچه در این شبکه‌ها جابه‌جا کنند.

معرفی این قابلیت، نشان‌دهنده تکمیل فاز دوم نقشه راه ورم‌هول است که زمینه را برای یک سیستم حاکمیتی چند بلاکچینی و نوآورانه به نام MultiGov و استیکینگ توکن W در راستای اهداف حاکمیتی، فراهم می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا