سرور مجازی
رمز ارز

۱۵ میلیارد فلوکی در آتش سوخت! صعود قیمت FLOKI ادامه‌دار خواهد بود؟

۱۵ میلیارد فلوکی در آتش سوخت! صعود قیمت FLOKI ادامه‌دار خواهد بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

میم کوین فلوکی اینو (FLOKI)، طی ۲۴ ساعت گذشته و پس از تجربه افزایش ۱۴ درصدی قیمت خود، به سرعت مورد توجه قرار گرفته است. معامله‌گران پیش‌بینی می‌کنند که این توکن به زودی صعود بیشتری را تجربه خواهد کرد.

طبق گزارش‌ها، فلوکی دائو اخیراً طرحی را برای توکن‌سوزی پیشنهاد کرد که هدف آن، حذف بیش از ۱۵ میلیارد توکن از گردش بود. این خبر موجب تقویت احساسات مثبت معامله‌گران شد.

شایان ذکر است که در زمان نگارش این خبر، این پیشنهاد ۹۹.۸۴ درصد رای موافق به دست آورده و ۱۵.۴۰ میلیارد توکن FLOKI به ارزش ۲.۸ میلیون دلار به یک کیف‌پول چند‌امضایی منتقل شده است.

Ramzarzخرید FLOKI فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز FLOKI رو از ارزپلاس بخری!


خرید FLOKI

در حال حاضر، FLOKI با قیمت ۰.۰۰۰۱۹۰۹ دلار معامله می‌شود و حجم معاملات آن با جهشی ۳۱۹ درصدی به ۵۱۷ میلیون دلار رسیده است.

به نظر می‌رسد که این توکن‌سوزی تأثیر مثبت عمیقی بر عملکرد قیمت FLOKI داشته است. پیش از این نیز در اوایل سال جاری، سوزاندن نزدیک به ۱۹۰ میلیارد توکن موجب افزایش چشمگیر قیمت این میم کوین شده بود.

البته گفتنی است که بخشی از رشد اخیر، به لیست شدن این توکن در بین میم‌کوین‌های برتر پلتفرم معاملاتی بیت‌پاندا (Bitpanda) و همچنین، رونق کلی توکن‌های میم، مرتبط بوده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا