سرور مجازی
فضای مجازی

ایلان ماسک دوباره تصمیم گرفت توئیتر را بخرد

به گفته منابع نزدیک به مذاکرات، ماسک قصد دارد به قرارداد اصلی برای خرید توئیتر با قیمت ۵۴.۲۰ دلار به ازای هر سهم بازگردد، ارزش توئیتر در حال حاضر ۴۴ میلیارد دلار است.

این تصمیم اخیر ماسک پس از آن اتخاذ شد که وی در آوریل سال میلادی جاری اعلام کرد قصد دارد این پلتفرم را خریداری کند و سپس تلاش کرد تا در ماه جولای از این توافق  خارج شود. توئیتر از ماسک به دلیل نقض توافق شکایت کرد و دو طرف قرار بود در ماه جاری در دادگاه با یکدیگر ملاقات کنند.

با این حال، توئیتر به طور کامل این پیشنهاد را که روز دوشنبه تهیه و یک شبه به شرکت ارسال شد، نپذیرفته است. در هر دو طرف «بی اعتمادی» وجود دارد، بنابراین توئیتر تلاش می‌کند با این پیشنهاد محتاطانه مواجه شود. 

نمی توان به طور قاطعانه در این باره نظر داد اما به گفته منابع آگاه ماسک حتی حاضر به پرداخت مبلغ قابل توجهی برای خروج از این توافق بود و از طرفی با خود می‌اندیشید که اگر قرار بر پرداخت پول است پس بهتر است از این طریق شرکت را هم به دست آورد. 

به عنوان یک امتیاز اضافی برای ماسک، در صورت حل شدن پرونده، پیامک‌های او در مورد این معامله دیگر علنی نخواهد شد. هفته گذشته، مجموعه‌ای از متن‌های خصوصی ماسک به عنوان بخشی از شکایت در دسترس قرار گرفت. برخی از متن‌ها نه تنها برای ماسک، بلکه برای مدیران فناوری، سرمایه‌گذاران خطرپذیر و افراد مشهوری که با آن‌ها از طریق پیام در تعامل بود، بسیار شرم‌آور بودند. بدون شک با ادامه نبرد دادگاه، تعداد بیشتری از این متون افشاگرانه منتشر خواهند شد.

ماسک عادت دارد در مورد یک بازی بزرگ صحبت کند و در انجام آن شکست بخورد، بنابراین به زودی متوجه خواهیم شد که آیا این آخرین پیشنهاد صادقانه است یا خیر؛ و توئیتر همچنان می‌تواند تصمیم به تصویب بگیرد، اگر شرکت معتقد نباشد که او جدی است. اما اگر این معامله نهایی شود، منابع می‌گویند که ماسک می‌تواند تا پایان ماه جاری مالک توئیتر شود.


بیشتر بخوانید 

  • پیام‌های خصوصی ایلان ماسک برایش دردسر ساز شد

منبع:Mashable

 
 

 

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا