سرور مجازی
فضای مجازی

از اطلاعات فاش شده در خصوص گوشی‌های خانواده گلکسی S۲۳ چه می‌دانید؟

پایگاه «GSMArena» که اخبار مربوط به گوشی‌های همراه را پوشش می‌دهد، با بیان اینکه اطلاعاتی که به بیرون درز کرده، حاکیت از طراحی متفاوت گوشی‌های S۲۳ و S۲۳+ دارد . این پایگاه خبری نوشت: ما احتمالا دست کم ۳ و یا حتی چهار الی ۵ ماه از رونمایی رسمی گوشی‌های خانواده S۲۳ فاصله داریم، اما از همین حالا برخی اطلاعات در خصوص این گوشی‌ها در حال درز کردن به بیرون است.

طبق تصاویر فاش شده از این گوشی که در زیر مشاهده می‌کنید، طراحی این گوشی در حال تغییر است؛ هرچند همچنان این گوشی‌ها به عنوان گوشی‌های سامسونگ قابل تشخیص هستند.

گوشی اس 23

همانطور که مشخص است، دیگر از طراحی دوربین‌ها به شکل جزیره‌ای (مربعی در کنار هم) خبری نیست. اگر تصور می‌کنید این گوشی را قبلا جایی دیده اید، باید به شما بگوییم بله، همین طور است؛ گوشی‌های S۲۲ اولترای سامسونگ طراحی بسیار مشابهی داشته اند و به نظر می‌رسد این نوع طراحی به گوشی‌های سال ۲۰۲۳ نیز سرایت کند.

گوشی اس 23

غیر از طراحی دوربین‌ها که ذکر شد، چیز قابل توجه دیگری وجود ندارد. در بخش جلویی، همچنان تمامی جلوی گوشی را صفحه نمایش پوشانده و «دوربین سلفی» آن نیز همچنان در سوراخی در بالای گوشی قرار دارد. طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی اس ۲۳ دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰، گلکسی اس ۲۳ پلاس دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ و S۲۳ اولترا دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی با وضوح ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ خواهد بود. همچنین شایعات حاکی از آن است که ما بایستی انتظار پشتیبانی این گوشی از شارژ ۲۵ واتی و نیز دارا بودن پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ یا اگزینوس ۲۳۰۰ را داشته باشیم.

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا