سرور مجازی
فضای مجازی

خصوصیات گوشی ردمی نوت ۱۱R افشا شد

به گزارش سایت GSMARENA، همان‌طور که انتظار داشتیم، گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱R یک محصول کاملاً جدید نیست. این دستگاه درواقع نسخه‌ای از مدل جهانی پوکو M۴، ۵G است و حداکثر با رم ۸ گیگابایت عرضه می‌شود. البته حافظه‌ی ذخیره‌سازی مدل پایه‌ی این گوشی نسبت به پوکو M۴، ۵G بیشتر است. درمقام مقایسه، پوکو M۴، ۵G با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ یا ۶ گیگابایت به‌فروش می‌رسد. این درحالی است که ردمی نوت ۱۱R در پیکربندی‌های ۱۲۸ گیگابایت با رم ۶ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت با رم ۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت با رم ۸ گیگابایت عرضه می‌شود. این دستگاه همچنین از درگاه microSD تا یک ترابایت پشتیبانی می‌کند.

ردمی نوت ۱۱R به تراشه‌ی Dimensity ۷۰۰ مدیاتک مجهز شده است و از رابط کاربری MIUI ۱۳ مبتنی‌بر اندروید ۱۲ بهره می‌برد. این گوشی به صفحه‌نمایش ۶٫۵۸ اینچی از نوع LCD مجهز شده است که وضوح آن Full HD پلاس بوده و از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی این محصول در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگر آن تعبیه شده است.

پنل پشتی بافت‌دار ردمی نوت ۱۱R میزبان جزیره‌ی دوربین آن است که شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود و فلش LED نیز بین این دو دوربین قرار داده شده است. علاوه‌براین نام برند Redmi در این گوشی جایگزین Poco شده است.

از دیگر ویژگی‌های ردمی نوت ۱۱R می‌توان به حسگر اثرانگشت روی لبه‌ی کناری و پشتیبانی از ۵G اشاره کرد. این محصول از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و از شارژ ۱۸ وات ازطریق درگاه USB C پشتیبانی می‌کند. شایان ذکر است این محصول با شارژر ۱۰ واتی به‌فروش می‌رسد.

گوشی ردمی نوت ۱۱R

ردمی نوت ۱۱R در رنگ‌های خاکستری، مشکی و آبی عرضه می‌شود. این محصول اکنون ازطریق وب‌سایت رسمی شیائومی دردسترس مشتریان چینی قرار گرفته است. مدل ۱۲۸ گیگابایتی این دستگاه با رم ۴ گیگابایت با قیمت ۱۵۴ دلار، مدل ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۶ گیگابایت با قیمت ۱۶۸ دلار و نهایتاً مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن با رم ۸ گیگابایت با برچسب قیمت ۱۹۶ دلار به‌فروش می‌رسند.

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا