سرور مجازی
فضای مجازی

رونمایی از بزرگ‌ترین کتاب‌خوان آمازون با پشتیبانی از قلم لمسی

آمازون بزرگ‌ترین مدل از کتاب‌خوان‌های الکترونیکی سری کیندل را با نام Amazon Kindle Scribe رونمایی کرد. کیندل اسکرایب برای اولین‌بار در تاریخ کتاب‌خوان‌های آمازون از قلم لمسی پشتیبانی می‌کند تا کاربر بتواند هم‌زمان با مطالعه، نکات مدنظرش را یادداشت کند.

کتاب‌خوان کیندل اسکرایب به صفحه‌نمایش بزرگ ۱۰٫۲ اینچ مات از نوع Paperwhite مجهز است که شباهت زیادی به کاغذ‌های عادی دارد. آمازون به‌همراه کتاب‌خوان جدیدش قلم لمسی استانداردی عرضه می‌کند. این قلم در زمان‌هایی که از آن استفاده نکنید، با آهن‌ربا به کناره‌ی کیندل اسکرایب متصل می‌شود. آمازون می‌گوید یک قلم دیگر نیز برای کیندل اسکرایب عرضه می‌کند که در بخش پشتی‌اش پاک‌کن دارد و از دکمه‌ای مجزا برای جابه‌جایی در بین قلم، هایلایتر و… از آن استفاده می‌شود.

به‌لطف کیندل اسکرایب کاربر می‌تواند متن‌های دست‌نویس را به کتاب‌ها اضافه کند. این متن‌های دست‌نویس با دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی می‌شوند و روی آن‌ها نیز به‌نمایش درمی‌آیند. کیندل اسکرایب آمازون افزون‌بر این، از قابلیت‌های ویژه‌ای برای یادداشت‌برداری و روزنامه‌نگاری برخوردار است و صفحات پیش‌فرضی نظیر کاغذ خط‌دار، کاغذ سفید، فهرست کار‌های روزانه و… دارد. یادداشت‌ها را می‌توان براساس پوشه دسته‌بندی و در میان آن‌ها جست‌و‌جو کرد. این یادداشت‌ها نیز در بین دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی می‌شوند.

کاربر می‌تواند فایل‌های PDF مدنظرش را به کیندل اسکرایب ارسال و روی آن‌ها یادداشت‌برداری کند. همچنین، امکان اضافه‌کردن یادداشت به اسناد مایکروسافت ورد وجود دارد. در سال ۲۰۲۳، کاربران خواهند توانست مستقیماً ازطریق ورد، اسناد را به کیندل اسکرایب ارسال کنند.

افزون‌براین، کتاب‌خوان کیندل اسکرایب را می‌توانیم تا حد زیادی نمونه‌ی بزرگ Kindle Oasis خطاب کنیم. تنها تفاوت مهم بین این دو کتاب‌خوان الکترونیکی، نبود دکمه‌ی تغییر صفحه و ضدآب نبودن است. براساس گفته‌ی آمازون، کتاب‌خوان کیندل اسکرایب در کانفیگ‌های ۱۶ و ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و با قیمت پایه‌ی ۳۳۹ دلار دردسترس قرار می‌گیرد.

منبع:GSMARENA

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا