سرور مجازی
فضای مجازی

تاریخ جدیدترین رویداد اپل اعلام شد

اپل امروز تأیید کرد که رویداد کنفرانس جهانی توسعه دهندگان در ساعت ۱۰:۰۰ صبح به وقت اقیانوس آرام در تاریخ ۶ ژوئن، در WWDC آغاز خواهد شد. سخنرانی اصلی یک رویداد آنلاین خواهد بود، اگرچه تعدادی از توسعه دهندگان برای تماشای یک رویداد به پردیس Apple Park دعوت شده اند.

به گزارش macrumors، اپل علاوه بر تایید تاریخ و زمان سخنرانی، برنامه کامل WWDC ۲۰۲۲ را به اشتراک گذاشته است. پس از سخنرانی اصلی، Platforms State of Union برای توسعه دهندگان در تاریخ ۶ ژوئن ساعت ۱۳:۰۰ برگزار می‌شود. جوایز طراحی اپل در تاریخ ۶ ژوئن ساعت ۵ بعد از ظهر انجام خواهد شد. به وقت پاسیفیک، و از ۷ ژوئن، اپل ویدیو‌های جلسه را در مورد همه ویژگی‌های جدیدی که برای iOS ۱۶، iPadOS ۱۶، tvOS ۱۶، macOS ۱۳ و watchOS ۹ ارائه می‌شوند، ارائه می‌کند.

کنفرانس اپل

مهندسان و طراحان اپل همچنین در طول هفته WWDC میزبان فعالیت‌هایی در سالن‌های دیجیتال خواهند بود واپل به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا در بحث‌های فنی شرکت کنند، پاسخ سوالات را دریافت کنند و با جامعه ارتباط برقرار کنند. اپل به توسعه دهندگان توصیه می‌کند که برنامه Apple Developer را دانلود کنند تا WWDC۲۲ را تجربه کنند و از همه اعلان‌ها مطلع شوند.


بیشتر بخوانید

  • در کنفرانس WWDC 2017 اپل چه گذشت؟

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا