سرور مجازی
فضای مجازی

بازی با مرگ پسر نوجوان حین ضبط ریلز اینستاگرام + فیلم

یک نوجوان هندوستانی که برای ریلز اینستاگرام در حال ضبط ویدئو در کنار ریل قطار بود دچار حادثه‌ای وحشتناک شد. این نوجوان مشغول راه رفتن در نزدیک ریل قطار بود که ناگهان قطار با شدت زیادی به او برخورد کرد. بنا به گزارش Indian Express، این اتفاق در تاریخ ۴ سپتامبر در منطقه کازیپِت در ایالت تلانگانا رخ داد.

ویدئویی که توسط یکی از دوستان قربانی تهیه شده چگونگی وقوع حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که قطار از پشت سر به این نوجوان نزدیک می‌شود او در حال قدم زدن در کنار ریل دیده می‌شود. این در حالی است که دوست قربانی با وجود آنکه شاهد این صحنه و احتمال برخورد قطار با دوستش است همچنان به ضبط ویدئو ادامه می‌دهد.


بیشتر بخوانید

  • فرود هواپیمای ربوده شده در مزرعه سویا! + فیلم

لحظاتی بعد قطار از پشت به این نوجوان برخورد کرده و او را به سمت چپ ریل پرتاب می‌کند. در ادامه ویدئو دوستان قربانی که با دیدن این صحنه دچار وحشت شده اند برای کمک به سمت او می‌دوند. این ویدئو توسط یک کاربر محلی هند در توئیتر منتشر شد. در شرح این ویدئو آمده است: «نوجوان ۱۷ ساله بر اثر برخورد با قطار دچار جراحت شدید شد. این اتفاق زمانی رخ داد که این نوجوان مشغول ضبط یک ویدئو برای اینستاگرام بود.»

بنا به این گزارش هویت این نوجوان “آجای” اعلام شده است. او پس از این حادثه به بیمارستان محلی منتقل شد و تحت درمان است.

هشدار: این ویدئو شامل صحنه هایی است که دیدن آن برای برخی افراد مناسب نیست.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا