سرور مجازی
zoomit

درخواست ایلان ماسک برای تأخیر در جلسه دادگاه با توییتر رد شد

به‌گزارش ورج، دادگاهی در ایالت دلاور آمریکا درخواست ایلان ماسک برای به‌تأخیرافتادن جلسه‌ی استماع پرونده‌ی توییتر را رد کرده است. وکلای ایلان ماسک گفته بودند که برای انجام تحقیقات بیشتر درباره‌ی افشاگری‌های اخیر علیه توییتر، به زمان نیاز است. قاضی دادگاه می‌گوید که ایلان ماسک می‌تواند افشاگری‌های پیتر زاتکو، رئیس سابق تیم امنیت توییتر را در پرونده‌ی خود جای دهد.

روز گذشته، جلسه‌ای در دادگاه دلاور برگزار شد و وکلای ایلان ماسک از قاضی درخواست کردند جلسه‌ی اصلی که قرار است ۲۵ مهر برپا شود، چند هفته به‌ تأخیر بیفتد تا ادعاهای پیتر زاتکو بررسی شود. وکلای توییتر گفتند ایلان ماسک به‌دنبال طولانی‌کردن روند رسیدگی به پرونده است و قصد دارد پرونده را به هرج‌و‌مرج بکشاند.

قاضی کتلین مک‌کورمیک گفت که قبل از شروع جلسه‌ی استماع ۲۵ مهر باید به ایلان ماسک اطلاعات کافی داده شود تا پرونده‌ای که علیه توییتر باز کرده، اصلاح کند. ماسک و توییتر درباره‌ی افشاگری‌های پیتر زاتکو با‌هم مذاکره خواهند کرد. زاتکو گفته است که مدیران توییتر عملکردی ضعیف دارند و بارها به مردم و مقام‌های دولتی دروغ گفته‌اند.

در جلسه‌ی روز گذشته، قاضی مک‌کورمیک اعلام کرد به‌تعویق‌افتادن تاریخ برگزاری دادگاه به توییتر آسیب می‌زند. او گفت توییتر در ماه‌های اخیر مجبور شده است در شرایطی پرفشار به فعالیتش ادامه دهد و تأخیر چهار‌هفته‌ای در جلسه‌ی دادگاه، آسیب‌های بیشتری به این شبکه‌ی اجتماعی می‌زند؛ بنابراین، چنین کاری توجیه‌پذیر نیست.

مقاله‌های مرتبط:

  • وکلای توییتر: دلیل ایلان ماسک برای خروج از معامله خرید این پلتفرم، جنگ جهانی سوم است
  • پس‌لرزه افشاگری‌ پیتر زاتکو: کنگره آمریکا تحقیق روی توییتر را آغاز کرد

قاضی مک‌کورمیک چند بار نشان داده است که تمایل دارد جلسه‌ی دادگاه سریع‌تر برگزار شود. او قبلاً یک بار دیگر درخواست ماسک برای تأخیر در جلسه‌ی دادگاه را رد کرده بود. بااین‌حال، اجازه به ایلان ماسک برای گنجاندن ادعاهای پیتر زاتکو در پرونده اتفاق مهمی است. ایلان ماسک قبلاً اعلام کرده بود تعداد بات‌های توییتر بسیار بیشتر از آن چیزی است که این شبکه‌ی اجتماعی اعلام می‌کند؛ اما احتمالاً به‌دلیل افشاگری‌های زاتکو تمرکز اصلی خود را روی موضوعات دیگری می‌گذارد.

توییتر تعداد زیادی از نزدیکان ایلان ماسک را به دادگاه احضار کرده است. گفته می‌شود ایلان ماسک به‌دلیل ترس از وقوع جنگ جهانی سوم، تصمیم گرفته است از خرید توییتر صرف‌نظر کند. جلسه‌ی استماع پنج‌روزه‌ی دادگاه ایلان ماسک و توییتر از ۲۵ مهر شروع می‌شود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا