سرور مجازی
zoomit

گوشی اسپرت Mate 50 RS هواوی و پورش‌ دیزاین با دیافراگم متغیر رونمایی شد

هواوی با همکاری شرکت پورش دیزاین جدیدترین گوشی هوشمند حرفه‌ای خود را با الهام از خودروهای اسپرت رونمایی کرد. گوشی میت 50 RS که به‌لطف تجربه‌ی پورش دیزاین از طراحی خیره‌کننده‌ای بهره‌مند است در دو رنگ مشکی‌آبی و بنفش‌صورتی عرضه می‌شود.

طراحی گوشی میت 50 rs هواوی گوشی میت 50 rs هواوی PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 50 RS

هواوی برای فراهم‌کردن تجربه‌ای جادویی و رنگارنگ، میت 50 RS را به صفحه‌نمایش اولد بزرگ ۶/۷۴ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲۶۱۶ در ۱۲۱۲ پیکسل مجهز کرده است. نمایشگر مذکور توانایی نمایش ۱/۰۷ میلیارد رنگ دارد که برای هر کاربری ایدئال است.

نمایشگر گوشی میت 50 rs هواوی

بااین‌حال، خاص‌ترین ویژگی گوشی هوشمند Mate 50 RS Porsche Design را باید در دوربین‌های آن جست‌وجو کرد؛ محصول جدید هواوی با بهره‌مندی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Ultra Aperture XMAGE توانایی تغییر دیافراگم به ۱۰ اندازه‌ی مختلف را دارد که امکان ثبت تصاویر هنری بی‌نظیری را فراهم می‌کند. دریچه‌ی دیافراگم دوربین این گوشی در حالت Pro قابلیت تغییر اندازه از f/1.4 تا f/4.0 را دارد که در نوع خود بی‌نظیر است و در شرایط نوری متفاوت تصاویر خیره‌کننده‌ای ثبت می‌کند.

افزون‌براین، دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی f/2.2 و دوربین تله‌ماکرو ۴۸ مگاپیکسلی f/3.0، گوشی هوشمند اسپرت هواوی را به ابزاری عالی برای تصویربرداری تبدیل می‌کند. همچنین، برای ثبت تصاویر سلفی می‌توان از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی f/2.4 با فناوری درک عمق سه‌بعدی استفاده کرد.

دوربین گوشی میت 50 rs هواوی گوشی میت 50 rs هواوی PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 50 RS

گوشی میت 50 RS هواوی به تراشه‌ی پرقدرت Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز شده است که با فراهم‌آوری ارتباط 4G امکان پردازش اطلاعات با هشت هسته‌ی مجزا را دارد. شرکت چینی برای گوشی جدیدش رم ۱۲ گیگابایتی به‌همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی درنظر گرفته است تا کاربران همچون راندن یک خودروی اسپرت، از نهایت سرعت و راحتی بهره ببرند.

همچنین، تأمین انرژی دستگاه به یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپری سپرده شده که با فناوری فست شارژ ۶۶ واتی هواوی، در کمترین زمان می‌تواند شارژ شود. افزون‌براین، امکان شارژ میت 50 RS ازطریق شارژر بی‌سیم ۵۰ واتی مخصوص هواوی نیز فراهم شده است.

گوشی میت 50 rs هواوی PORSCHE DESIGN HUAWEI Mate 50 RS

از دیگر مشخصات جالب گوشی هوشمند جدید هواوی، برخورداری از استاندارد IP68 است که علاوه بر مقاومت دربرابر غبار و ضربه، به‌مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۲ متری ضدآب خواهد بود و با قابلیت‌های رایجی مثل وای‌فای 802.11 a/b/g/n/ac/ax و بلوتوث 5.2 و درگاه USB Type-C همراه می‌شود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا