سرور مجازی
zoomit

تماشا کنید: کالبدشکافی پیکسل 7 پرو

در ویدیو آزمون مقاومت گوشی هوشمند پیکسل ۷ پرو گوگل مشاهده کردیم که ناحیه‌ی خطوط آنتن در لبه‌ی کناری این دستگاه ترک خورد. اکنون کانال یوتیوب JerryRigEverything ویدیویی از کالبدشکافی این گوشی به‌اشتراک گذاشته است تا نگاهی دقیق‌تر به قطعات و ساختار داخلی آن داشته باشیم و از دلیل ضعف فریم این دستگاه مطلع شویم.

زک ابتدا با حرارت دادن حاشیه‌های نمایشگر پیکسل ۷ پرو سعی می‌کند روند جداسازی آن را آغاز کند. سپس با ابزار مکنده، صفحه‌نمایش را کمی از فریم دستگاه جدا می‌کند تا با قرار دادن تیزبر بین فریم و قاب پنل، آن را از گوشی جدا کند. پس‌از جدا کردن نمایشگر مشاهده می‌کنیم که تیزبر به‌اشتباه به محافظ پلاستیکی پشت نمایشگر نفوذ کرده که باعث آسیب رساندن به آن ناحیه از پنل می‌شود. بدین‌ترتیب باید توجه داشته باشید اگر تصمیم دارید پیکسل ۷ پرو را خودتان تعمیر کنید حتماً این مورد را مدنظر قرار دهید تا آسیبی به صفحه‌نمایش وارد نشود.

تماشا در آپارات

مقاله‌ی مرتبط:

  • مشخصات کلیدی پیکسل ۷ مینی فاش شد
  • پیکسل 7a احتمالاً با دوربین پرچم‌دار و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم عرضه خواهد شد

در مرحله‌ی بعد، به‌نظر می‌رسد گوگل از چسب مخصوصی زیر باتری پیکسل ۷ پرو استفاده کرده است تا با تکان دادن لبه‌های پلاستیکی تعبیه‌شده در کنار باتری بتوان آن را راحت‌تر جدا کرد. البته زک می‌گوید این باتری همچنان به‌راحتی جدا نمی‌شود اما مقدار چسبی که گوگل در این گوشی استفاده کرده است نسبت به چسب زیر باتری گوشی‌های سامسونگ کم‌تر است. پنل نمایشگر همچنین میزبان حسگر اثرانگشت است و در بالای آن نزدیک حفره‌ی دوربین سلفی، ناحیه‌ی کوچکی به‌صورت شفاف‌تر دیده می‌شود که برای حسگرهای نور و نزدیکی درنظر گرفته شده است.

مادربرد اطراف باتری پیکسل ۷ پرو با یک لایه‌ی نازک فلزی محافظت می‌شود که البته با فشار بسیار کمی می‌شکند دراین بخش همچنین شاهد دو نشانگر رطوبت هستیم که درصورت قرار گرفتن دستگاه دربرابر آب، رنگ آن‌ها تغییر خواهد کرد. درنهایت بخش دوربین دستگاه به‌طور یک‌تکه هر سه حسگر دستگاه را درخود جا داده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا