سرور مجازی
فضای مجازی

گرمای کُشنده خودرو، جان کودک را گرفت + تصاویر

مرگ کودک ۲ ساله رهاشده در داخل خودرو، شوک شدید پدر و مادرش را رقم زد. در حالی که این زوج دختر خردسال خود را در هوای گرم در داخل خودرو گذاشته بودند پس از بازگشت با پیکر بی جان وی مواجه شدند. بنا به گزارش میرر، این کودک در حالی در صندلی عقب خودروی هوندای سیویک پارک شده در خیابان پیدا شد که والدین وی پس از چند ساعت رانندگی این کودک را در داخل خودرو رها کرده بودند.

همسایگان گفتند که این زوج تا زمانی که پلیس به درب خانه آن‌ها مراجعه نکرده بود از جاگذاشتن کودک در خودرو بی خبر بودند. این اتفاق در ساعت ۲.۲۱ دقیقه روز سه شنبه و در شهر فرانکلین در ایالت نیوجرسی رخ داد.


بیشتر بخوانید

  • مادر گیاهخوار، مرگ پسر خود را رقم زد+ تصاویر

این کودک توسط یکی از همسایگان که ظاهرا آتشنشان بود پیدا شد. او پس از این کشف وحشتناک، اقدام به انجام عملیات احیاء (CPR) روی کودک کرد، اما کودک پیشتر بر اثر ایست قلبی جانش را از دست داده بود. لحظاتی بعد تیم امداد اورژانس نیز در محل حاضر شدند، اما مرگ کودک در محل حادثه اعلام شد.

گرمای کُشنده خودرو

مادر کودک که هویتش اعلام نشده در حالی که با دیدن جسد فرزند خود دچار شوک شده بود با یک خودروی آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. یکی از همسایگان در این باره گفت: «والدین کودک که از مرگ بچه خود شوکه شده بودند فریاد می‌کشیدند. مادر کودک بر اثر شوک شدید روی زمین افتاد و یک افسر پلیس به او کمک کرد. مادر کودک سپس با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.»

بنا به گزارش سرویس هواشناسی ملی، دمای هوا در ساعت ۲ بعدازظهر روز حادثه ۳۲ درجه سانتی گراد بود. تحقیقات پلیس محلی آمریکا در این باره ادامه دارد.

مرگ کودک

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا