سرور مجازی
فضای مجازی

آتش گرفتن سر اجراکننده حین نمایش آتش بازی + فیلم

آتش، ترسناک‌ترین و ویران کننده‌ترین عنصر طبیعت به شمار می‌رود که به همان اندازه که یک موهبت محسوب می‌شود می‌تواند ویرانی به بار آورد. با این حال، برخی بدون توجه به خطراتی که ممکن است جان آن‌ها را تهدید کنند از آتش برای سرگرم کردن دیگران استفاده می‌کنند. در همین رابطه یکی از محبوب‌ترین ترفند‌های بازی با آتش، آتش دمیدن از دهان است که در آن فرد با تُف کردن مواد سوختنی به هوا یک ستون دود یا جریان آتش ایجاد می‌کند.

بنا به گزارش News۱۸، باید توجه داشت بدون توجه به اقدامات ایمنی این عمل می‌تواند بسیار پرخطر باشد. در پاره‌ای از موارد حتی با وجود اتخاذ اقدامات ایمنی فرد دچار حادثه می‌شود؛ مانند اتفاقی که برای یک اجراکننده خیابانی رخ داد. در ویدئویی که در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است یک مرد جوان را در خیابان در حال اجرای نمایش با آتش نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید

  • قبرستان ضدجاذبه ای که تابوت ها از آن آویزان هستند! + تصاویر

در این ویدئو او هنگامی که سوخت را از دهانش به پرتاب می‌کند ناگهان مقداری از آن به سمت صورتش برگشته و صورتش غرق شعله‌های آتش می‌شود. در این ویدئو در حالی که صورت و ریش این مرد جوان آتش گرفته و او با دو دست خود تلاش می‌کند آن را خاموش کند دیده می‌شود. سرانجام با کمک یکی از حاضران این فرد موفق به خاموش کردن آتش می‌شود.

هنوز مکان وقوع این حادثه مشخص نشده است. در لحظه وقوع حادثه تعدادی از افراد در اطراف این مرد جوان جمع شده و نظاره گر نمایش او بودند. انتشار این یودئو در توئیتر با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری بر این نکته تاکید کردند که نمایش‌های اینچنینی نیازمند مهارت و دقت بسیار بالایی است.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا