سرور مجازی
zoomit

با این روش ساده می‌توانید آیفون خود را به حفره نمایشگر مجهز کنید

چند روز دیگر اپل با برگزاری مراسم Far Out به‌صورت رسمی از جدیدترین نسل گوشی‌های آیفون پرده‌برداری می‌‌کند. شایعه‌ها می‌گویند اپل در آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس بریدگی نمایشگر را حذف و آن را با دو حفره جایگزین می‌کند (احتمالاً این دو حفره به‌هم‌پیوسته خواهند بود). اگر کنجکاوید که بدانید طراحی پنل جلویی مدل‌های پرو آیفون 14 چگونه است، با تکنیکی ساده می‌توانید طراحی جدید را روی آیفون فعلی خود ببینید.

فردی در توییتر تصویری منتشر کرده است که در زیر این پاراگراف دیده می‌شود. تصویر را در حالت تمام‌صفحه باز کنید و گوشی خود را برعکس بگیرید. در این حالت می‌توانید ببینید که آیفون مجهز به حفره‌ی کپسولی‌شکل چه ظاهری دارد.

والپیپر آیفون 14 پرو مکس با حفره کپسولی

برای مشاهده‌ی نسخه‌ی اصلی، روی تصویر بالا کلیک کنید

شایعه‌ها می‌گویند اپل فضای بین دو حفره را تاریک می‌کند تا بخش بالایی نمایشگر آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس میزبان یک حفره‌ی بزرگ کپسولی باشد. احتمالاً اپل از فضای تاریک داخل این حفره به روش نرم‌افزاری استفاده خواهد کرد. برای نمونه ممکن است نشانگر رنگیِ دسترسی به میکروفون و دوربین در داخل حفره نشان داده شود.

مقاله‌های مرتبط:

  • اپل احتمالاً نشانگر رنگی دوربین و میکروفون را به حفره کپسولی نمایشگر آیفون 14 پرو منتقل می‌‌کند
  • ترندفورس قیمت دقیق هر چهار گوشی سری آیفون 14 را فاش کرد

اپل در رویداد ۱۶ شهریور چهار گوشی جدید معرفی می‌کند. صرفاً در مدل‌های پرو شاهد حذف بریدگی نمایشگر و استفاده از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی A16 خواهیم بود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا