سرور مجازی
فضای مجازی

سونی از جدیدترین دسته بازی خود رونمایی کرد

سونی از یک دسته بازی کاملاً جدید برای پلی استیشن ۵ (PS۵) رونمایی کرد سونی نام DualSense Edge را برای این دسته بازی انتخاب کرده است. این دسته بازی اولین کنترلر با کارایی بالا و قابل تنظیم در تاریخ پلی استیشن است.

به گزارش digitaltrends، همانطور که سونی در بلاگ پلی استیشن نوشت، دسته بازی DualSense Edge به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا کنترل‌هایی را که مطابق با سبک بازی منحصربه‌فردشان است، تنظیم کنند. توانایی سفارشی‌سازی نقشه‌های کنترلی، ویژگی خاص این دسته بازی سونی است. دسته بازی بی‌سیم DualSense Edge همچنین دارای چندین ویژگی طراحی متفکرانه است که امیدواریم بازیکنان از آن لذت ببرند، از جمله یک طرح رنگ سیاه و سفید متمایز با الهام از دسته بازی DualSense.

دسته بازی سونی

سطح سفارشی سازی این دسته بازی در بازی‌های تیراندازی اول شخص رقابتی بسیار مفید خواهد. رنگ بندی DualSense Edge تقریباً یکسان است. با این حال، سونی با رنگ مشکی تاچ پد آن را از DualSense اصلی متمایزتر کرد. مشخص نیست که دسته بازی DualSense Edge چه زمانی عرضه می‌شود همچنین از قیمت این محصول نیز اطلاعات زیادی در دسترس نیست با این حال انتظار می‌رود سونی در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری در مورد آن ارائه کند.


بیشتر بخوانید

  • سونی زمان عرضه جدید‌ترین هدست واقعیت مجازی خود را اعلام کرد

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا