سرور مجازی
فضای مجازی

نحوه نمایش درصد باتری در آیفون

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های تلفن‌های هوشمند، باتری است که وضعیت آن همیشه برای کاربران مهم بوده و دغدغه آن‌ها به حساب می‌آید. در این مطلب به شما نحوه آشکار سازی وضعیت باتری در آیفون را نشان می‌دهیم.

به گزارش سایت digitaltrends؛ وضعیت باتری گوشی‌های آیفون در گوشه سمت راست نمایشگر به صورت یک نشانگر سفید قرار دارد که وقتی باتری رو به اتمام است قرمز شده و به کاربران اعلانی را نشان میدهد. اما در برخی مواقع مخاطبان می‌خواهند، اطلاعات دقیق‌تری از وضعیت باتری خود بدانند در همین راستا به شما آموزش می‌دهیم که چگونه وضعیت باتری خود در آیفون، روشن کنید.

وضعیت باتری

نحوه نمایش درصد باتری در آیفون

ابتدا از گوشه سمت راست، صفحه نمایشگر را به پایین بکشید تا مرکز کنترل باز شود. سپس درصد باتری نمایش داده شده را در قسمت راست مشاهده کنید. براساس گزارش‌ها برای نمایش دائمی درصد باتری در آیفون‌های جدید بدون دکمه هوم هیچ راهی وجود ندارد.

نحوه مشاهده درصد باتری در دستگاه‌های دکمه هوم

اگر گوشی آیفون شما دارای دکمه‌ی هوم است ابتدا باید برنامه تنظیمات را باز کرده و روی Battery کلیک کنید. سپس روی  گزینه آشکار سازی درصد باتری Battery Percentage ضربه بزنید. اکنون دستگاه اپل شما درصد باتری را همیشه در گوشه سمت راست بالای نمایشگر نشان می‌دهد.

 درصد باتری آیفون

 

باتری آیفون

چگونه حالت کم مصرف برای آیفون را فعال کنیم

اگر به دنبال صرفه جویی در مصرف باتری آیفون خود هستید، بهترین راه برای انجام این کار فعال کردن حالت کم مصرف است. در ادامه نحوه فعال سازی این قابلیت در گوشی‌های آیفون را به شما می‌دهیم.

حالت کم مصرف

برای فعالسازی حالت کم مصرف، ابتدا باید برنامه تنظیمات را باز کنید سپس روی  Battery ضربه زده و گزینه Low Power Mode را روشن کنید. افزون بر این می‌توانید به Control Center بروید و از آنجا حالت Low Power Mode را فعال کنید.


بیشتر بخوانید

  • نحوه مشاهده تاریخچه USB در ویندوز

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا