سرور مجازی
فضای مجازی

رندر‌های رسمی جدید از گوشی‌های تاشوی سامسونگ

سامسونگ اکنون تأیید کرده که رویداد بعدی Unpacked این شرکت در تاریخ ۱۰ آگوست برگزار می‌شود و شروع به دادن جزئیات بیشتری در مورد تلفن‌های تاشوی خود کرده است و ادعا می‌کند که آن‌ها بهتر از تلفن‌های تولید شده توسط رقبای خود هستند.

بر اساس گزارش فون آرنا، رندر‌های رسمی Fold ۴ چند روز پیش به بیرون درز کرد و در یک ویدیوی رسمی نیز نگاهی اجمالی به آن انداخته شد.

با توجه به این رندر‌ها به نظر می‌رسد که گوشی فولد ۴ بسیار شبیه مدل قبلی خود خواهد بود، و در حالی که ظاهر کلی این گوشی مشابه مدل قبلی است، سامسونگ چند تغییر ظریف، اما مهم را در آن اعمال کرده است.

مقایسه گوشی

در تصویر اول مقایسه‌ای از قسمت بالا و جلویی گوشی‌های Vivo X Fold، گلکسی زد فولد ۳ و فولد ۴ مشاهده می‌شود.

گلکسی زد فولد 4

تصویر دوم تفاوت‌های بالقوه بین نمایشگر‌های بیرونی فولد ۳ و ۴ را نشان می‌دهد و اگر با دقت نگاه کنید، به نظر می‌رسد که نسل جدید گوشی‌های تاشو صفحه نمایش بزرگتری دارند. قابلیتی که نسبت تصویر را در این گوشی‌ها بهبود می‌بخشد.

انتظار می‌رود این گوشی از سیستم دوربین بهتری نسبت به مدل قبلی برخوردار باشد و این مسئله می‌تواند به این گوشی کمک کند در بین بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۲ قرار بگیرد.

گلکسی زد فلیپ

گوشی زد فولد ۴ ظاهراً به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز می‌شود و همان بارتی ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی نسل قبلی خود را خواهد داشت. احتمالا قمیت این گوشی با Fold ۳ قیمت برابری داشته باشد.


بیشتر بخوانید

  • استقبال کاربران از گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۱

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا