سرور مجازی
فضای مجازی

نجات کارمند عوارضی توسط یک زن + فیلم

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است واکنش به موقع یک زن در نجات کارمند ایستگاه عوارضی را به تصویر می‌کشد. این زن که از نزدیک شاهد برخورد یک دستگاه تریلی با باجه ایستگاه عوارضی بود بلافاصله وارد عمل شد و موفق شد تا جان کارمند زن ایستگاه عوارضی را نجات دهد. این اتفاق در منطقه دهرادون هند رخ داد.

در ویدئویی که توسط ” آوانیش شاران “، یکی از اینفلوئنسر‌های معروف هندوستانی در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده است مشاهده می‌شود در حالی که یک خودروی سواری سفیدرنگ وارد ایستگاه عوارضی می‌شود ناگهان یک کامیون که از کنترل راننده خارج شده به ایستگاه برخورد می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که همکاران زن گرفتار شده نظاره گر صحنه هستند،  این زن به سمت ایستگاه عوارضی دویده و با بازکردن درب آن، کارمند زن را از آنجا خارج می‌کند. لحظاتی بعد بلافاصله هر دو نفر آن‌ها از محل برخورد کامیون به باجه ایستگاه دور می‌شوند.


بیشتر بخوانید

  • لحظه سقوط خودروی گردشگران به پایین آبشار + فیلم

این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با بازخورد مثبت کاربران همراه بود و بسیاری از آن‌ها عمل فداکارانه این زن را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «درود به این شیرزن. او به جای تهیه فیلم با تلفن همراه خود، بی درنگ وارد عمل شد و جان همنوع خود را نجات داد.»

گفتنی است؛ هنوز علت انحراف خودروی کامیون مشخص نشده است. تحقیقات در مورد این حادثه ادامه دارد.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا