سرور مجازی
فضای مجازی

تمجید مدیرعامل هیوندای از پورشه ۹۱۱

هیوندای می‌خواهد کم کم خود را به عنوان یکی از رهبران جدید صنعت خودرو در بازار معرفی کند. این شرکت کره‌ای اکنون طیف گسترده‌ای از خودرو‌های اسپورت احتراقی را در اختیار دارد و با مدل‌های پیش‌نمایش شده و کانسپت‌های RN۲۲e و N Vision ۷۴ در حال آماده شدن برای ورود به بخش الکتریکی است. اما واقعا این همه الهام از کجا می‌آید؟

چانگ جائهون مدیرعامل جهانی هیوندای اخیراً در جریان رویداد معرفی سدان الکتریکی Ioniq ۶ اعتراف کرد که پورشه ۹۱۱ برای او بسیار خاص است و الهام‌بخش استراتژی‌های برخی خودرو‌های هیوندای است.

چانگ گفت: ساخت خودرویی مانند پورشه ۹۱۱ نه تنها دهه‌ها طول می‌کشد. چسبیدن به یک طرح و عدم تغییر دائمی چیز‌ها چیزی است که این ماشین را بسیار خاص می‌کند. ۹۱۱ تغییر نمی‌کند، من مطمئن نیستم که کسی بتواند چیزی مانند ۹۱۱ را تقلید کند.

هیوندای جدید

تا حدودی می‌توانیم شاهد الهام‌گیری از ۹۱۱ در آیونیک ۶ هیوندای باشیم. در حالی که این دو محصول عملکرد بسیار متفاوتی دارند (یکی یک خودروی اسپرت با سوخت احتراقی و دیگری یک سدان الکتریکی است)، اما شباهت‌هایی نیز در بخش طراحی دارند. در حالی که ۹۱۱ از نظر پیشرانه‌ها همه چیز را سنتی نگه می‌دارد، هیوندای می‌خواهد با بخش N خود به سمت عصر الکتریکی حرکت کند.


بیشتر بخوانید

  • خودروی ArcFox Alpha-S هواوی وارد خط تولید شد

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا